• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-02-28 18:20:25 följande:
    Jag har ju den oranga och tycker den känns underbart mjuk och skön och tålig.
    Greta har väl 22/23 nu i andra skor, så då vågar jag nog inte chansa på 24... 
  • jacao

Ja nu åkte jag också dit
    Inte lätt att låta bli att shoppa i den här tråden
    Blev harembralls och lite pärlplattor från molo, har redan ångest... 
    Jaja lillpluttan fyller ju år om en vecka så vi låtsas väl att det är födelsedags presenter jag shoppat

• jacao
    rew skrev 2009-03-05 21:26:45 följande:
    Hej hej!ngn som vet när det kommer långärmade tröjor från Katvig? Randiga! Tack för hjälpen!MVH Eva
    Såg nyss att det fanns några på mylittleztore.com/index.do 

NU blev det rätt!
  • jacao

Ang Molos skor, låter det ju nästan som att innermåtten som står bla hos okidoki, snarare är "rekkomenderad" längd på foten.... typ som det står i converse?
    Ni som har köpt en klämt på dem i butik, strå det något mått i skon? Eller är det butikerna själva som mätt och fått fram de här måtten?

• jacao
    Tjollabolla skrev 2009-03-06 16:49:10 följande:
    Nja såå stora är inte våra skor. Jag mailade mysgrodan om mått och fick samma som står på okidoki. Jag tänkte ta med mig skon till en skoaffär och mäta imorgon. Om man har fått fel mått borde man väl få byta även om man klippt bort lappen??
    Näe då kan det inte vara så heller då
    Svårt att veta vilken strl man ska ta iaf, kanske lika bra det, snart är det nåt nytt man bara "måste" ha   
  • jacao
    Tjollabolla skrev 2009-03-06 17:27:38 följande:
    Fast dom MÅSTE du ha!
    Ja det känns ju lite så
    Men det blir nog omöjligt att få tag i pälplattorna och dessutom i rätt strl...
  • jacao
    Lourdes skrev 2009-03-06 20:58:51 följande:
    Halloj girls!Vart hittar man Katvigs regnoverall? Mer än på LLM?
    annacill, mysgrodan.... ja det är dom jag kommer på nu
  • jacao
    lillronya skrev 2009-03-07 21:35:25 följande:
    Den är nog normal.Men rabatten på sweetfuky fick jag inte till att funka på molo iaf.... Om det är det du funderar på.
    För mig fungerar rabatten på molo
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12