Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-01-18 17:40:23 följande:
    ja det tror jag nog att den blir... fast jag upplevde dom inte som så mycket större. axel/gren måttet är större men inte benen... jag tycker hela suiten inte är så mycket större än innan... men jag ska mäta lite
    jag tycker inte heller det verkar vara så stor skillnad egentligen... ?

Vet ni någon shop som har svarta stjärntröjan i baby, inte LLM för de har bara små stlkar kvar.
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

lagt in bild i BT på sonen i dalmatinerbyxa och blå cirkelbody, himla fin kombo - särskilt på grabb! Tufft med lite rosa detaljer, kaxigt tycker jag.

världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2009-01-18 16:39:44 följande:
    God eftermiddag i tråden!I dag har mina föräldrar varit här nästan hela dagen. Pappa och Andreas har fixat med veden medan mamma och jag promenerad och fixat lunch. Ser att det dyker upp lite fint nytt i DK fortfarande. Hoppas att den som Incommunicado länkade till finns i baby 92.Ängeln- Fina Liam i underbara Domino! Jen- Fin nyklippt kille i fina Moloränder!Bubblan- De där starsen var superfina på Ida. *lägger till i min lista* (tröjan alltså, inte Ida )Incommunicado- Fin Dalmatinerkille! Är byxorna med rosa kant eller har du hittat med blå?Michayla- Fin Mio i härliga Småfolk!
    Hej!

Ja det är den rosa byxan, blått har väl inte kommit hit än. Tack för kommentar! Kyss

Ja tröjan jag länkade till ser fin ut, ska bli kul å se mer prints framöver. Men allt tas inte in av svenska shoppar, så ibland får man köpa danskt.
  • Damien och Adrian
    SmillaMilla skrev 2009-01-18 19:04:17 följande:
    Jättefina! Söt kille o fina kläder.
    Buttelina skrev 2009-01-18 19:04:34 följande:
    så himla söt
     va goa ni är!

Jag har njutit av hans kläder hela dagen, så mysigt när man känner sig helnöjd.
  • Damien och Adrian
    THEA och Grodan skrev 2009-01-18 19:06:40 följande:
    Vilken tröja??
    http://www.funkylittlemonkey.dk/shop/molo-drengebluse-med-18347p.html
    jojoa75 skrev 2009-01-18 19:07:07 följande:
    Såå fina bilder i BT! Fina byxxor på Milo o Bia! Härligt tjurig Liam! Incommunicado Såå fina dalmatinern är, nej, vi har inte tröttnat, inte jag iaf!O så fina de blåa starsen är på liten Ida! Den kommer passa Lucas tror jag!
    inte jag heller, bästa printet någonsin!!!!! Kan kombineras lätt med alla möjliga färger, inte sant?
  • Damien och Adrian
    jojoa75 skrev 2009-01-18 19:09:24 följande:
    Den är så fin med blå stars!! Han passar verkligen i de färgerna!
    Kyss ja det är hans färger. Den blå cirkelbodyn till var också kanon!
  • Damien och Adrian
    jojoa75 skrev 2009-01-18 19:10:28 följande:
    Ja verkligen! När jag testade den på Emma så testade jag med svarta plyschbrallor o jeans, suuuuuperfint!Ska kolla mer vad som passar till i byrån imorron tänkte jag!
    gröna starsbyxan är fin till blå stjärntröja med dalmatiner också. Jag har så många kombos jag vill testa, men han kan inte byta jämt, tyvärr.
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2009-01-18 19:12:15 följande:
    Ja jag blev oxå lite kär i den, helt underbar! Hoppas den kommer hit
    ja! Vill oxå ha!
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2009-01-18 19:25:47 följande:
    Tror inte jag kommer beställa från danmark så länge som kronan är så svag. Blir ju en enooormt dyr tröja!
    håller med, jag får nog vara superdesperat på ett plagg i så fall.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12