Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

nikki2006 skrev 2009-01-21 20:51:05 följande:
    tack tack o så fina inköp du gjort( grön grön grönast av avund )
    Tack! *kram*
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

här var ingen morgonpigg minsann!

Jag sitter på jobbet, jag är provvakt och har bärbar dator, så jag passar på att surfa lite, jag är vansinnigt trött efter en manglande vecka (jag är vuxlärare).

Jag längtar efter molo o katvigsnyheter!

världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Quiet thoughts skrev 2009-01-22 08:38:12 följande:
    Godmorgon hoppas alla sovit så gott som man nu kan få sova Jag ha inte hunnit omtala hur fina barn o kläder i BT som vanligt. Men det tycker jag såklart Nån trevlig shopping?Hur är vårens Molobodysar Normala?92 låter extremstort på Alvin som nu har 86?
    bodieasarna är ganska stora och bredare än normalt, iaf de med ränder.
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-01-22 08:35:46 följande:
    Kikade in tiddigare men ingen här.

Provvakt låter lagom jobbigt.

Här har varit en rilktigt kass kväll/natt.
    Emilio, som vanligtvis vill somna vid 18.30, var uppe till 22.30. Vaknade sen och skrek vid 2 och hur länge som helst. Fel mat igen, antar jag....
    stackars liten!

Ja provvakt är ok, man är ju väldigt låst men slipper prestera något, jag är såååå trött idag så det är gott.
    JuliaochNelly skrev 2009-01-22 08:38:00 följande:
    godmorgon trist med lilleman Idag funderar jag skarpt på att åka till bombom måste reklamera bubbelgum suiten *blää*
    vad är fel med den?

Jag ska ringa my-baby idag och begära pengarna tillbaka för 2 suitar som aldrig kom....
  • Damien och Adrian
    JuliaochNelly skrev 2009-01-22 08:44:13 följande:
    ja det är trist med de plaggen, även de blå o svarta stjärnorna blir troligen så i tvätten.

Igår kom Damien hem från dags med hallonfläckar på kläderna.. 3 st bara på tröjan, de måste ha missat hakklapp, vad sur jag blev... han hade bästa-kläderna, dalmatinerna på sig... Gråter Jag hoppas på vanish, det har räddat plag förr, men hallon, suck!
  • Damien och Adrian
    melizza skrev 2009-01-22 08:55:03 följande:
    va? betalade du för 2 suitar o sen kom dem aldrig??? jag har skickat tillbaka lite klader som jag skulle byta och dem har jag inte heller fått....hon påstår att hon skickat det i början av jan. men jag har ff inte fått nåt. *orolig*kanske ska ringa dem också  usch gillar inte telefoner....
    my-baby också? Hmm verkar mysko... ja det var 2 suitar, nya molo - dalmatiner och cuba cars.. skickade 9 januari påstår de.

Jag gillar inte helelr telefoner, suck..
    Tjollabolla skrev 2009-01-22 08:53:39 följande:
    Godmorgon! Idag fick jag bli hemma från jobbet. Antar att det är influensan som slagit till. Ont i hela kroppen och fruktansvärd huvudvärk.... Milo är såklart pigg som en mört...
    krya på dig stackare!
  • Damien och Adrian
    annie dark skrev 2009-01-22 09:28:25 följande:
    Förra sommaren försvann våran gräsklippare, en rostig gammal "handjagare" som gamla ägarna lämnat kvar.Vem vill ha en sån? Den var iofs skitdålig så vi hade planer på en ny men ändå.Kan tillägga att vi bor i radhus och har minitomt, annars skulle vi behöva en rejäl gräsklippare.Angående dagis, dottern kommer börja i aug. Brukar personalen vara duktiga på att använda haklappar etc? Vill ju inte att alla kläder ska bli förstörda eller att hon ska behöva ha fula kläder på sig.
    de har inga haklappar på vårt dagis, men jag har lagt ditt ett stort heltäckande som de använder. Men igår måste de missat det eller så är det den nya fröken som inte vet..
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-01-22 09:11:39 följande:
    vilken j*vla skitmorgon Sambon skulle köra till jobb imorse och när han kommer till bilen så ser han att någon sparkat/slagit sönder den hela fronten på bilen är helt demolerad VARFÖR gör man en sån sak?
    men guuud!
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2009-01-22 09:10:17 följande:
    Vanish fixar det nog! Låt det mysa tillsammans några dagar. Milo kom hem en gång med blåbärsfläckar överallt, hela byxorna och hela tröjan, allt gick bort!
    lägger du det i vanish flytande och låter det vara några dagar alltså?
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2009-01-22 09:35:53 följande:
    Jag blötar fläcken och tar på flytande vanish (ÖÖöSER På, hehe) sen får det ligga några dagar och det har alltid gått bort.
    tack! då ska jag göra det.
    Buttelina skrev 2009-01-22 09:36:46 följande:
    usch ja det känns såå himla onödigt
    sånt går väl på försäkringen även om det blir kostnader och jox för er. Framför allt blir man kränkt inte sant?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12