Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

nikki2006 skrev 2009-01-21 20:51:05 följande:
    tack tack o så fina inköp du gjort( grön grön grönast av avund )
    Tack! *kram*
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

här var ingen morgonpigg minsann!

Jag sitter på jobbet, jag är provvakt och har bärbar dator, så jag passar på att surfa lite, jag är vansinnigt trött efter en manglande vecka (jag är vuxlärare).

Jag längtar efter molo o katvigsnyheter!

världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Quiet thoughts skrev 2009-01-22 08:38:12 följande:
    Godmorgon hoppas alla sovit så gott som man nu kan få sova Jag ha inte hunnit omtala hur fina barn o kläder i BT som vanligt. Men det tycker jag såklart Nån trevlig shopping?Hur är vårens Molobodysar Normala?92 låter extremstort på Alvin som nu har 86?
    bodieasarna är ganska stora och bredare än normalt, iaf de med ränder.
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-01-22 08:35:46 följande:
    Kikade in tiddigare men ingen här.

Provvakt låter lagom jobbigt.

Här har varit en rilktigt kass kväll/natt.
    Emilio, som vanligtvis vill somna vid 18.30, var uppe till 22.30. Vaknade sen och skrek vid 2 och hur länge som helst. Fel mat igen, antar jag....
    stackars liten!

Ja provvakt är ok, man är ju väldigt låst men slipper prestera något, jag är såååå trött idag så det är gott.
    JuliaochNelly skrev 2009-01-22 08:38:00 följande:
    godmorgon trist med lilleman Idag funderar jag skarpt på att åka till bombom måste reklamera bubbelgum suiten *blää*
    vad är fel med den?

Jag ska ringa my-baby idag och begära pengarna tillbaka för 2 suitar som aldrig kom....
  • Damien och Adrian
    JuliaochNelly skrev 2009-01-22 08:44:13 följande: