Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

shoppar ni idag+

Jag köpte nyss lindex turkosa velourbyxa och tidigare idag köpte jag cuba carsbyxa på LLM och grön stjärntröja på Batinki.

världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Fiffa5 skrev 2009-01-18 19:34:32 följande:
    Tack, jag tyckte också att den såg trist ut men jag ville så gärna ha det printet så jag hoppades att det var jag som såg fel. Men då skippar jag den.Blev alla lammtröjor så fula snabbt?? Tycker de är så fina men det kanske är bättre att spara de pengarna o satsa på DALMATINER i stället!!
    mina lammtröjor håller sig mkt bra, det kanske beror på hur man tvättar?
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-01-19 13:33:03 följande:
    ahh ok, men hon har strulat till det förr... flera har ju blivit lovade varor som sen "försvunnit" så hade jag varit dig så hade jag ringt dit, så dina varor VERKLIGEN finns
    verkar ju inte klokt....

hej tjejer, jag sitter på, jobbet o kikar in lite smått... Jobbar 13 tim idag så jag behöver en paus.

Ingen som sett svart stjärntröja? (ej LLM, endast små kvar)

Jag hoppas mitt paket från england ska komma idag, jag fick kollinumme ro det var i Stockholm igår. Paketet från my-baby har jag snart gett upp om, snart dax att kräva pengar.
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-01-19 13:42:42 följande:
    nä verkligen inte klokt Vad beställde du från mybaby? längesen?
    fredag 9/1 beställde jag dalmatinersuit och cubacars suit. De lade på paketet samma dag.
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-01-19 13:43:34 följande:
    Godagens i tråden!Vad händer här?
    hej! Vi verkar mest klaga på en del shopar och övertala andra att shoppa lite.
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-01-19 13:46:53 följande:
    japp jag tycker att du ska shoppa en dinosuit! det gjorde jag igår
    visst e de fina? Jag väntar hem mitt englands paket idag, där finns en sån!

Ja det där med my-baby är trist, jag är ganska sur över att beställa så tidigt och sedan sitta "utan", tur andra shoppar finns så jag har kunnat köpa massa dalmatiner o annat iaf.
    lillronya skrev 2009-01-19 13:46:11 följande:
    Lugna gatan här då?
    ser ut så!
  • Damien och Adrian
    maugu skrev 2009-01-19 13:51:59 följande:
    hej,hej!Idag kom det paket från Sverige Finfina koppar, hangartshirt (snyggaste printet ever), dalmatiner body 92+dinobody 92, starsbyxor mm..så FINT!!Är lite sur på maken som fortfarande ej fixat kamerasladden-jag vill ju oxå visa
    vad kul! Fixa kamerasladden för 17! Skrikandes 
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-01-19 13:49:34 följande:
    men kööp den den finns i strl 92 på mysgrodan
    åh tack för info - rusade dit för att se vad som nytt hade kommit o vad får jag då se? jo STARStröjan i svart *lycklig*

Jag shoppade!

lillronja, köpte du nån dinosuit?
  • Damien och Adrian
    maugu skrev 2009-01-19 13:57:08 följande:
    Precis-kanske att den kommer denna vecka-den är ju beställd iallafall..har du pratat med My-baby?Är så nyfiken...
    nej,jag väntar, ger dem mån-tis också.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12