PetraDeliu skrev 2009-03-29 00:01:45 följande:
romani beauty skrev 2009-03-28 23:57:39 följande: vad skönt att han är bra på detmin har blivit lite bättre. dags efter snart tio år tillsammans kanske min jobbar också mycket och det som ger inkomst ska man ju inte behöva dra ner på. för pengar behövs ju. precis; man får ju göra det man hinner. man kan ju inte göra mer än sitt bästalikadant där han kommer ifrån ju, är ju tjejerna som ska göra allt. jag har tre söner och en dotter. men de får alla lära sig att hjälpa till. det kommer jag inte göra någon skillnad på så mina kommer nog också göra mer hemma än sin far är mer beroende på ålder hur mycket mina gör.
ja, jag vet hur albnsk kultur ser ut ockås..har många albanska vänner

..bodde hos en romsk familj från kosovo då jag var yngre också..de pratade albanska, inte romani..så jag lärde mig albanska hos dem..o träffade en hel del albaner genom dem..romer o albaner brukar ju inte vara så nära vänner jämt men vi bodde i en liten stad då o umgänget var begränsat..
ja, man gör det man hinner..vi är ju t.ex. noga med tvättenmen nog får jag erkänna att jag slängt ihop kläder som egent5ligen inte ska blandas då jag haft ont om tid..efteråt får jag ångest haha..men jag tänker att så länge jag separerar tvätten från köket och det som rör ansiktet från övrigt så är det lugnt..har jag tid så separerar jag mer men jobbar jag mycke o tvätthögen växer så blandar jag hejvilt med kvinnors, mäns o brnas kläder..vad ska man göra om man inte hinner???
10 år tillsammans?! inte dåligt! vi har bara 2 haha. Igår ville han dessutom läman mig..jag har vatit en häxa senaste veckan..han var SÅ less..så nu får jag allt skärpa mig