• Treasures

Templista för oss pergopinglor 4

Här är vår temp list tråd!

Listan tillhör oss som hänger här inne i pergopinglornas tråd och tempar, så vill ni lägga in er så förväntar vi oss att se er där inne:

www.familjeliv.se/Forum-7-125/m39594188.html

Syftet med tråden är inte diskution utan en plats för oss att bara länka våra temp kurvor och diskutera ämnet tempning.

EN FANTASTISK & FENOMENAL GUIDEBOK SOM PÅ SVENSKA FÖRKLARAR ALLA VIKTIGA BEGREPP, TERMER OCH FÖRKORTNINGAR:
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m11445097.html

När vi sen fått våra efterlängtade + så hoppar vi på små rosa moln över till denna tråd www.familjeliv.se/Forum-11-237/m37690250.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-26 12:45
    Ny plustråd! www.familjeliv.se/Forum-11-237/m40717469.html

• Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4
  • amorosa

Ni är för söta! Tack för era ord allihopa! De värmer!

Ja, det var kul och överraskande med höjning idag. Men så har tempen gjort förut, och ändå har mensen kommit. Så jag ropar verkligen inte hej. Jag tror jag testar på lördag, om ingen mens kommit innan dess, vill säga. Tror ibland att mensen kommit, för det känns som det liksom rinner till. Men när jag gått på toa, har det inte varit nåt. Snälla mensen, stanna borta!

Treasures: tråkigt med spotting. Men du får inte heller ge upp hoppet! Såg på Mammiz' kurva, som hon klistrade in här i tråden, att hon haft spotting innan pos grav test!

Tack för beviskurvan, Mammiz! Hoppet lever!

• Mammiztill2
    amorosa skrev 2009-02-18 10:42:25 följande:
    Ni är för söta! Tack för era ord allihopa! De värmer! Ja, det var kul och överraskande med höjning idag. Men så har tempen gjort förut, och ändå har mensen kommit. Så jag ropar verkligen inte hej. Jag tror jag testar på lördag, om ingen mens kommit innan dess, vill säga. Tror ibland att mensen kommit, för det känns som det liksom rinner till. Men när jag gått på toa, har det inte varit nåt. Snälla mensen, stanna borta! Treasures: tråkigt med spotting. Men du får inte heller ge upp hoppet! Såg på Mammiz' kurva, som hon klistrade in här i tråden, att hon haft spotting innan pos grav test! Tack för beviskurvan, Mammiz! Hoppet lever!
    nej inte ge upp hoppet

Nu i mars ska vi försöka bli gravida ska till dr den4 mars
  • Sagn

Nu är jag hemkommen från gyn. Och vet ni vad, den blåsan som var 12 mm i fredags var idag 24*24 mm, har aldrig haft en så stor blåsa, när hon visade på VUL trodde jag att det var hela äggstocken hon visade medan det i själva verket var blåsan =) Men jag vet inte om det är så positivt egentligen, hon sa att den egentligen redan borde ha spruckit av sig självt, men jag fick i alla fall ovitrelle som jag precis har injecerat.

Är jätteglad,men samtidigt fundersam över att den var så stor. Aldrig är man nöjd =)

Blir till att sexa ikväll och i mon i alla fall och hoppas på det bästa.

Var bara tvungen att skriva av mig lite =)

• amorosa

Håller tummarna för er Sagn! Du kom säkert in till vul i precis rätt läge! Kör hårt!

Hur många gånger om dagen kan man egentligen springa på toa och kolla byxan?? Känns som jag inte gjort annat idag...

• Bumms
    amorosa skrev 2009-02-18 20:12:11 följande:
    Håller tummarna för er Sagn! Du kom säkert in till vul i precis rätt läge! Kör hårt! Hur många gånger om dagen kan man egentligen springa på toa och kolla byxan?? Känns som jag inte gjort annat idag...
    Det gjorde jag när jag var gravid med sonen också, sprang på toa hela tiden för det kändes som om mensen kom...hade till och med tampong inne vissa dagar för jag var bombsäker på att mensen skulle komma! Snacka om förvåning när det blev ett positivt test...Lycka till! Håller tummarna att kärringen håller sig borta!
    Milos Mamma
  • Treasures

Låter lovande amorosa....och vad roligt att tempen gick upp idag igen!

Min damp rejält...men jag dischartade den för att jag nästan inte sovit något pag nässelutslagen. Var upp och duschade kallt kl fyra och sedan låg jag med en kall blöt handduk över mig så jag var rätt nerkyld när det var dags att tempa. Fortfarande lite bruna flytningar, men ingen mens.

• Sagn

amorosa: Spännande att se vad du har för temp idag, hoppas hög! Närmar sig testdag annars?! Tänk vad härligt om du får ett plus.

Treasures: Ser ju väldigt lovande ut för dig oxå. Har läst på flera ställen att man kan ha lite brun/rödaktiga flytningar även fast man är gravid. Hoppas!!

Jag är något förvirrad nu, idag gick tempen upp till 36.5 och FF satte ut att jag hade ÄL i måndags. Kan detta vara möjligt,med tanke på att man såg en blåsa på 24 mm i går?!Blåsan skrumpnar väl ganska omgående efter ÄL eller? Är det någon annan här som har tagit Ovitrelle, i så fall hur långt efter har ni fått ÄL då?

• Sagn

*Februari*
    18 Amorosa
    18-19 Treasures

*Mars*
    3-6 Sagn

VI SOM TEMPAR:
    amorosa: www.fertilityfriend.com/home/219854
    Sagn: www.fertilityfriend.com/home/24b84c
    Treasures: www.fertilityfriend.com/home/2007f0
    Utlandssvenskan: www.fertilityfriend.com/home/utlandssvenskan
    Bumms: www.fertilityfriend.com/home/22eee8

PAUSAR:
    Bambi7: www.fertilityfriend.com/home/12a22f
    brawny: www.fertilityfriend.com/home/23d7fe
    Icka76: www.fertilityfriend.com/home/2102b4
    Mammiz81 www.fertilityfriend.com/home/16fabb
    skytt81: www.fertilityfriend.com/home/24c977
    Violla: www.fertilityfriend.com/home/1fa23f

VI SOM PLUSSAT:
    + Kärleken: www.fertilityfriend.com/home/fe0cc
    + Sassahed: www.fertilityfriend.com/home/1e9bff
    + Darling76: www.fertilityfriend.com/home/107fb1
    + Monitzzz: www.fertilityfriend.com/home/21bb7d
    + Dodisens mamma: www.fertilityfriend.com/home/1fdb03
    + Cornelia13: www.fertilityfriend.com/home/1ddbda
    + Pap78: www.fertilityfriend.com/home/pap78
    + Fru Åkesson: www.fertilityfriend.com/home/20246f
    + Onlyangelika: www.fertilityfriend.com/home/2384a3
    + Fjällräven: www.fertilityfriend.com/home/Fjallraven
    + Minnie69: www.fertilityfriend.com/home/206923

• Treasures

Sagn - det kan ju vara så att FF flyttar fram ditt ÄL kryss om tempen fortsätter att öka de kommande dagarna. Så blev det ju för mig....

• icka76

Treasures: Vilken kurva!!! Vad ´var det för tokig temp igår? Har du fortfarande spottings? Jag tror du är gravid tjejen. När ska du testa???

Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4