• Treasures

Templista för oss pergopinglor 4

Här är vår temp list tråd!

Listan tillhör oss som hänger här inne i pergopinglornas tråd och tempar, så vill ni lägga in er så förväntar vi oss att se er där inne:

www.familjeliv.se/Forum-7-125/m39594188.html

Syftet med tråden är inte diskution utan en plats för oss att bara länka våra temp kurvor och diskutera ämnet tempning.

EN FANTASTISK & FENOMENAL GUIDEBOK SOM PÅ SVENSKA FÖRKLARAR ALLA VIKTIGA BEGREPP, TERMER OCH FÖRKORTNINGAR:
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m11445097.html

När vi sen fått våra efterlängtade + så hoppar vi på små rosa moln över till denna tråd www.familjeliv.se/Forum-11-237/m37690250.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-26 12:45
    Ny plustråd! www.familjeliv.se/Forum-11-237/m40717469.html

• Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4
  • Mammiztill2
    amorosa skrev 2009-03-11 19:37:45 följande:
    Pst... Jag har börjat skriva lite blogg här på fl. Vill ni kunna läsa den, så säg till. Jag vill nämligen inte att alla ska kunna läsa, så endast personerna i min adressbok har tillgång.
    ja tar gärna del av din blogg om de är ok.
    är havlt slut idag..

Har idag även fått kallelse till sjukhuset nu tis24 feb info möte och prata igenom mitt liv smlade.dr min man o ja iaf
  • Treasures

Sagn - Lycka till med spolning i morgon, det går säkert jätte bra!

Amorosa - Det var lite klumpigt av dem att skicka ut svaret i ett brev så där...hoppas ni får bättre svar i april.

Vi har varit på VUL idag och det gick jätte bra, innan var jag helt övertygad om att det inte skulle finnas nåt där och började gråta så fort vi pratade om det här hemma. Men det fanns en liten bebis som mätte 9 mm mellan huvud och stjärt och med ett tydligt tickande hjärta. Enligt doktorns mätningar så är jag i v 6+6 idag och det stämmer precis med när jag trodde att ÄL var! Känns helt underbart och nu ska vi verkligen börja njuta av graviditeten. Sambon överraskade mig med att ha köpt rosor då jag kom hem....ibland vet de verkligen vad man behöver!

• Sagn

amorosa: Jag vill gärna kunna läsa din blogg! Och tack för tummarna =)

Treasures: Åhh var härligt det måste ha varit att få se den lilla knodden. Och vilken otroligt romantisk karl du har, håll hårt i honom. Se nu till att njuta och försök att koppla av!

• Bumms

Hej

Jag har fått tillbaka ett datormografi svar av buken jag gjort av en annan anledning än fertilitet, det såg bra ut förutom en cysta på höger äggstock som var 3,5 cm i diameter. Doktorn sa att det inte var någon fara och att ingenting görs åt saken.

Hur försvinner den då? Nån som vet? Försvårar det om möjligt ännu mera att bli gravid??

Mycket frågor som dök upp efter samtalet ...konstigt att min fertlitetsläkare inte sett den? Eller kanske han har men inget sagt...

Tjing och godnatt

Milos Mamma
  • Skrutt74

Bumms: När jag blev gravid i fjol våras så hade jag en ganska stor cysta på ena äggstocken. Så den hade inte hindrat mig från att bli gravid. Sedan när jag var på efterundersökning i september (efter att vi förlorat dottern) så var cystan borta. Jag har haft flera cystor på båda äggstockarna ända sedan jag kom upp i fertil ålder. De kommer och går, men jag har tyvärr aldrig fått någon förklaring på varför. Bara att det är hormonellt.

Treasures: Grattis till litet pickande hjärta! Härligt!

• icka76

Treasures: Grattis till lyckat VUL. Säger som Sagn, sådana män växer inte på träd, håll hårt i honom.

Sagn: Håller tummarna för dig idag. det kommer att gå bra.

Amorosa: Håller med om att det var klumpigt gjort att skicka ut brevet så långt före besöket. Ja, jag vill gärna läsa din blogg.

• bambi7

hej vänner...hoppar in och kollar till er!!! Ser att här kommit till lite plus!! Treasures äntligen - GRATTIS!!!!!!

fjällräven och minnie....super grattis till er med...och ni andra tappra kämpare....ge inte upp...

Här har det inte gått så bra....2:a ivf:n lyckades inte heller...så vi kör på med 3:e nu i april...så drygt....kram på er!!!

• Skrutt74

Amororsa: Även jag följer gärna din vardag via din blogg. Även jag bloggar här på FL om min vardag och hur livet förändrades efter att vi förlorade Nella, samt vår kamp om att försöka få till ett syskon. Jag vill gärna hålla det så privat som möjligt och därför är det bara de som finns i min adressbok som kan läsa. Vill ni läsa så säg till...

• Sagn

Vimsan74: Jag läser gärna din blogg.

• icka76

bambi: Hej Vännen! Det var länge sedan. Trist att IVFen inte gett resultat än Håller tummarna för 3e gången gillt.

Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4