• Treasures

Templista för oss pergopinglor 4

Här är vår temp list tråd!

Listan tillhör oss som hänger här inne i pergopinglornas tråd och tempar, så vill ni lägga in er så förväntar vi oss att se er där inne:

www.familjeliv.se/Forum-7-125/m39594188.html

Syftet med tråden är inte diskution utan en plats för oss att bara länka våra temp kurvor och diskutera ämnet tempning.

EN FANTASTISK & FENOMENAL GUIDEBOK SOM PÅ SVENSKA FÖRKLARAR ALLA VIKTIGA BEGREPP, TERMER OCH FÖRKORTNINGAR:
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m11445097.html

När vi sen fått våra efterlängtade + så hoppar vi på små rosa moln över till denna tråd www.familjeliv.se/Forum-11-237/m37690250.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-26 12:45
    Ny plustråd! www.familjeliv.se/Forum-11-237/m40717469.html

• Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4
  • amorosa

Bumms: du menar att du hade äl senare än ff satt ut? Jag hade nog satsat på DPO 20 iaf. Du har testat minus eller? Du har ju fortfarande ganska hög temp.

• Skrutt74

Pap: Din kurva ser otroligt bra ut! Håller tummar och tår allt jag kan!

FF har ändrat min ÄL-dag till cd 22. Men det tror jag inte riktigt på...

• pap78

Vimsan74: Det är lite nervigt nu, tempen har höjts idag igen...och min mens brukar komma som idag eller senast imorgon....men vet inte om jag vågar testa idag...kanske väntar tills imorgon eller fredag...förra gången trodde jag att jag hade en sån bra kurva och tog ett tidigt test..men det vart negativt..
    Jag har dock mått lite illa, vet inte om jag inbillar mig, men jag brukar aldrig må illa annars, och känner mig trött.

Hur går det för dig Vimsan?

• Skrutt74

Pap: Jag hoppas att det gått vägen för dig denna månad. Själv får jag ta nya tag nästa månad. Mina spottings började igår kväll och fortsätter idag. Så störtfloden kommer i morgon... Surt, så j-la surt! Har ingen lust alls att göra något idag. Skulle helst dra täcket över huvudet och inte krypa fram förrän midsommar... Jag håller dock tummar och tår för att det går bra för dig! Testat ännu???

• Sagn

pap78: Ojojoj, kurvan ser alldeles fantastisk ut ju...Håller tummarna för att du får ett plus när du testar!

Vimsan74: Beklagar verkligen, visst vill man bara krypa ner under täcket och inte stiga upp förrän man är gravid, det är verkligen så man känner det när mensen kommer =(

Jag tog min första spruta idag, och i all iver glömde jag bort att tempa....får se till att skärpa till mig med tempandet =)

• icka76

Pap: Jösses vilken gravidkurva du har Impdippen på dag 7 och sedan rejäl höjning. Jag skulle bli mycket förvånad om det inte finns någon anledning till det. Håller tummarna att testet blir positivt denna gången.

• amorosa

Pap: ingen tvekan om vad som finns i din mage ju! Kurvan följer din förra gravidkurva klockrent! Du måste ju testa nu ju! *nyfiken*

Vimsan: beklagar...

Jag fick min remiss för spolning igår och ringde lasarettet idag. Fick tid redan nästa vecka! Trodde aldrig det skulle gå så fort! Skönt att slippa vänta flera månader.

• Mammiztill2

Fick kallelsen till HSG röntgen nu och vilken tid jag ska infinna mig på Pre-OP.

PAP håller tummarna

amorosa skrev 2009-04-08 14:28:51 följande:
    Pap: ingen tvekan om vad som finns i din mage ju! Kurvan följer din förra gravidkurva klockrent! Du måste ju testa nu ju! *nyfiken*Vimsan: beklagar... Jag fick min remiss för spolning igår och ringde lasarettet idag. Fick tid redan nästa vecka! Trodde aldrig det skulle gå så fort! Skönt att slippa vänta flera månader.
    Vad för sorts spolning?  (vissa säger att de kan öka chansen att bli gravid upp till 3 månader efer "vanlig" spolning) *jag blev
  • Skrutt74

Amorosa: Vad skönt att ni får göra spolningen så snart.

Senast (i förra veckan) då jag var os gyn pratade hon om en ev. spolning också. Eftersom jag förlorade dottern i så sena veckor i höstas så kan det ha blivit ngn kompikation efteråt. Jag skulle ju önska att jag skulle få gjort spolningen nu innan de två sista pergokurerna för är det ngt fel så är det ju helt onödigt att jag äter två verkningslösa kurer till. Men gyn verkade inte riktigt tänka på samma sätt. Och för mig försvinner månad efter månad och jag bli bara äldre. Suck!

Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4