• Treasures

Templista för oss pergopinglor 4

Här är vår temp list tråd!

Listan tillhör oss som hänger här inne i pergopinglornas tråd och tempar, så vill ni lägga in er så förväntar vi oss att se er där inne:

www.familjeliv.se/Forum-7-125/m39594188.html

Syftet med tråden är inte diskution utan en plats för oss att bara länka våra temp kurvor och diskutera ämnet tempning.

EN FANTASTISK & FENOMENAL GUIDEBOK SOM PÅ SVENSKA FÖRKLARAR ALLA VIKTIGA BEGREPP, TERMER OCH FÖRKORTNINGAR:
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m11445097.html

När vi sen fått våra efterlängtade + så hoppar vi på små rosa moln över till denna tråd www.familjeliv.se/Forum-11-237/m37690250.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-26 12:45
    Ny plustråd! www.familjeliv.se/Forum-11-237/m40717469.html

• Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4
  • Sagn

Treasures: Skönt att höra att du mår bra! Oj vad tiden går fort, redan v.12. V.15 brukar man få lyssna på hjärtljuden va? Och UL i v 18? Härligt att du redan har kunnat lyssna på bebisen, måste varit grymt häftigt.

Än så länge känner jag ingenting av sprutorna, vilket är väldigt skönt. Hoppas verkligen att det är lagom många blåsor som mognat när jag ska på VUL och att det tar sig, förstår inte hur det kan vara så svårt?! Jag menar när man gör VUL ser man ju nästan exakt när man ska ha ÄL och vi har tajmat detta varje gång o ändå lyckas vi inte =( Jag vill oxå bli gravid!! Du får smitta ner mig med dina grav.baciller =)

GLAD PÅSK ALLA TEMPARE!

• Minnie69

RUL i vecka 18 "I wish" . Har inte undersökningen förrän 29/4. Inte har jag fått lyssan på några hjärtljud heller. *Avundsjuk* på "alla andra" som får göra sina RUL tidigare än jag . SUCK, vågar inte berätta hur det står till innan dess och börjar faktiskt känna att jag vill berätta snart .

• Treasures

Minnie69 - Vad är du i för vecka nu då? Vi kommer att få göra RUL i vecka 18 och det är den 27/5, långt bort! Vet ej då vi får höra hjärtljuden, enl min syster får man inte det förrän efter RUL, men hon gick på en annan MVC än jag, så vi får se.

Sagn - Host, host...skickar massor med baciller till dig och er andra med!

• Minnie69
    Treasures skrev 2009-04-11 10:04:37 följande:
    Minnie69 - Vad är du i för vecka nu då? Vi kommer att få göra RUL i vecka 18 och det är den 27/5, långt bort! Vet ej då vi får höra hjärtljuden, enl min syster får man inte det förrän efter RUL, men hon gick på en annan MVC än jag, så vi får se. Sagn - Host, host...skickar massor med baciller till dig och er andra med!
    Jag är ca 17 + 2 nu tror jag? Men jag får inte göra mitt förrän den 29/4 eftersom jag var så "svårläst". Dels kunde man ju inte se fostret vid första VUL i 6+4 (eller vad de var) (trodde ju det var kört). Sedan var det svårt att få till mått vid KUB:en i 13-14:e veckan (vad det nu var första tillfället tror jag var 12 + ngn dag eller ngt så'nt?) fick ju komma tillbaks veckan efter och då lyckades de ju endast få till ngt mått genom att ta till VUL i slutändan... Så av den anledningen så anser de att det är bättre med några extra veckor för min del *SUCK* . Vill se NU !!
  • Sagn

Hoppas allihopa har haft en skön påsk!!

Bumms: Hur har det gått för dig egentligen? Inget plus? Har du börjat med provera??

Icka76: Äl-tider för din del snart?! Håller tummarna!

Annars är vi många som ligger på ungefär samma dag i cykeln, och det närmar sig ÄL för oss oxå.

• Mammiztill2

I morgon är det dags..

ska vara fastande fr 09. in på pre op vid 13.30. röntgen lite senare.

mår dåligt  kram på er

• Minnie69

Har missat, vad är det för operation?

• Sagn

Lycka till imon Mammiz81. Det kommer att gå bra.

• Mammiztill2
    Minnie69 skrev 2009-04-13 14:20:04 följande:
    Har missat, vad är det för operation?
    ingen op. utan ska dit säta in nål för att en på röntgen ska kunna ge smärtlindring vid röntgen
Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4