• Treasures

Templista för oss pergopinglor 4

Här är vår temp list tråd!

Listan tillhör oss som hänger här inne i pergopinglornas tråd och tempar, så vill ni lägga in er så förväntar vi oss att se er där inne:

www.familjeliv.se/Forum-7-125/m39594188.html

Syftet med tråden är inte diskution utan en plats för oss att bara länka våra temp kurvor och diskutera ämnet tempning.

EN FANTASTISK & FENOMENAL GUIDEBOK SOM PÅ SVENSKA FÖRKLARAR ALLA VIKTIGA BEGREPP, TERMER OCH FÖRKORTNINGAR:
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m11445097.html

När vi sen fått våra efterlängtade + så hoppar vi på små rosa moln över till denna tråd www.familjeliv.se/Forum-11-237/m37690250.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-26 12:45
    Ny plustråd! www.familjeliv.se/Forum-11-237/m40717469.html

• Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4
  • Minnie69

Är 6+1 i dag, har alltså precis gått in i vecka 7.

• icka76

Minnie: Jag hade brunröda flytningar precis när jag gick in i vecka sju. Började som ljusrosa flytningar på julafton för att bli brunröda juldan och annandan. Men det var inte missfall för det. Jag kommer inte ihåg om jag hade några starka gravsymtom då heller. Försök att inte ta ut något i förskott utan som du säger, kika in på fredag och se hur det ser ut. Kramar dig ändå så att du kan hålla modet uppe.

• Minnie69

Tack icka76, kanske är det en normal omställning då, men just nu känns det svårt att tro. Vi får se

• Sagn

Sassahed: Grattis till att ha blivit gravid med nummer 2. Hur långt gånget är det?

Ja, jag antar att det är så min gynläkare resonerar. Och det är ju klokt att börja lugnt för att sedan ta trippeldos, för att se hur kroppen reagerar liksom. Om jag inte blir gravid med trippelkuren ska jag ta ett uppehåll, och hoppas verkligen att min ÄL kommer av sig självt då. Är så jobbigt om den inte gör det för det innebär ju att man inte ens har haft en chans att bli gravid =(

Har BIM i början på nästa vecka, men har inga stora förhoppningar då vi inte var så effektiva med sexandet eftersom jag hade gett upp hoppet om en ÄL. Ni som har blivit gravida, hur sexade ni? Varje dag, varannan? Och gjorde ni nåt speciellt för att maximera chansen typ, kudde under rumpan? Och kände ni några graviditetssymptom innan ni gjorde gravtest och i så fall vilka symptom? *nyfiken*

• Sagn

Minnie69: Jag håller alla tummar och tår jag har för att ditt lilla frö vill stanna hos dig! Och som sagt ta inte ut något i förskott, det mår ingen bra av.

Massa kramar!

• brawny

Minnie69: Hoppas att Icka har rätt, så jag sitter här och håller tummar och tår för dig. Skönt iaf att du har undersökningen på fredag så behöver du inte gå o undra alltför länge. *kram*

• Minnie69

Jag är verkligen glad för den tiden, känns olidligt just nu . Men jag behöver ju bara härda ut i två dagar iaf.

• Mammiztill2
    Minnie69 skrev 2009-01-21 15:42:15 följande:
    Jag är verkligen glad för den tiden, känns olidligt just nu . Men jag behöver ju bara härda ut i två dagar iaf.
    Ja hoppas av hela mitt hjärta det kommer att vara i in ordning..

håller mina tummar!!
  • Minnie69

Tack allihop, ert stöd värmer

Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4