• Treasures

Templista för oss pergopinglor 4

Här är vår temp list tråd!

Listan tillhör oss som hänger här inne i pergopinglornas tråd och tempar, så vill ni lägga in er så förväntar vi oss att se er där inne:

www.familjeliv.se/Forum-7-125/m39594188.html

Syftet med tråden är inte diskution utan en plats för oss att bara länka våra temp kurvor och diskutera ämnet tempning.

EN FANTASTISK & FENOMENAL GUIDEBOK SOM PÅ SVENSKA FÖRKLARAR ALLA VIKTIGA BEGREPP, TERMER OCH FÖRKORTNINGAR:
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m11445097.html

När vi sen fått våra efterlängtade + så hoppar vi på små rosa moln över till denna tråd www.familjeliv.se/Forum-11-237/m37690250.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-26 12:45
    Ny plustråd! www.familjeliv.se/Forum-11-237/m40717469.html

• Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4
  • Fjällräven

Treasures skrev 2009-01-20 17:58:18 följande:

Men grattis Fjällräven! Har du legat och ruvat på ett pluss i flera dagar nu? Shit vad roligt!
    Tackar! Jo jag har ju det, vågade inte riktigt ropa hej än efter ett MA i bagaget...
    Men samtidigt så är jag ju så glad att jag vill ropa ut det över hela världen!
    Men är lite hemligt än, så har bara berättat det här på FL!
  • utlandssvenskan

Tack, Treasures det vore underbart om det går vägen utan mer hjälp än Pergo. Men jag förstår din känsla att det känns skönt att det väntar mer hjälp om det inte funkar, är ju i samma sits själv.

• Cornelia13

Grattis fjällräven Tyckte väl att det va nåt lurt med kurvan!!

Längtar till våren!
  • Fjällräven

Cornelia13: *hihi* Ja, förstod att jag inte skulle kunna hålla det hemligt för er så länge till
    Tack så mycket!

• Bumms

Grattis Fjällräven! Kul!

Jag har inte fått min mens ännu...väntar och väntar!
    På dag 34 nu, trodde faktiskt att det var något denna
    månad men jag fick minus idag på stickan Ledsen.

Hur länge ska man vänta för att börja med provera så
    man får mens igen??

Jag har haft massor med flytningar nu i dagarna (sorry, äckel)
    både genomskinliga och vita och det har praktiskt taget
    runnit ur mig, vad är detta, ÄL??

Kram på er

Milos Mamma
  • Treasures

Fjällräven - Håller tummarna för att det ska gå vägen för er nu. Hoppas man själv får vara med om detsamma snart så kan vi vara de stoltaste mammorna i Umeå! Hur mår du då?

Bumms -  Då jag fick sen ÄL för några månader sedan så hade jag så i flera dagar innan ÄL...trodde jag fått nån infektion eller nåt, för det var inte trevligt. Hade inte alls sånna flytningar nu då jag fick ÄL i normal tid, bara de typiska ÄL-flytningarna nån dag innan

Varför är det så svårt?
  • Fjällräven

Treasures skrev 2009-01-20 19:20:58 följande:

Fjällräven - Håller tummarna för att det ska gå vägen för er nu. Hoppas man själv får vara med om detsamma snart så kan vi vara de stoltaste mammorna i Umeå! Hur mår du då?
    Åhh ja vad roligt det vore om det var din tur nästa gång! Hoppas verkligen!!
    Jag mår bara bra, om jag inte tagit ett(eller flera..)test så skulle jag aldrig tro att jag plussat. Är inte förrns nu som jag börjat få lite ont i brösten annars har jag inte speciella känningar. Lite törstigare, lite tröttare och liiite halsbränna.

Flummigt att det blev den månad som vi absolut inte trodde det skulle bli någe på då vi inte låg i som vi borde, medans förra månaden låg vi ju i varje dag och då blev det ingenting. Verkar som sambon har lite sega simmare
  • brawny

fjällräven: stort grattis! din luring...

treasures: jodå, jag hade nog äl i nu i helgen, fre el. lör. men vi fick inte till det så många ggr och jag har faktiskt inte orkat tempa... så den här månaden får vi se. jag tar nog nya tag nästa månad.

• Sagn

Hej alla tempare!

Jag hänger gärna med i denna tråd. Är ingen van tempare så jag kommer säkert att ställa ett antal frågor =) En del av er känner säkert till mig, men för er andra kan jag berätta lite om mig själv. Jag äter pergotime då min mens och ÄL inte kom i gång efter att jag slutat med p-piller. Har ätit 4 kurer (2 st enkla och 2 st dubbla). Avslutade min 4 kur (dubbel) i slutet på december men på VUL dag 15 var det ingen äggblåsa som var så stor så gyn sa att vi får se. Jag hade precis gett upp hoppet på att få ÄL när det hände en massa konstigt, jag fick utslag på ÄL-stickan, tempen ökade, molvärk i magen, ömma bröstvårtor osv, så min slutsats är att jag nog har haft ÄL trots allt =) BIM runt 26-27 jan, blir det inget denna gång så blir det trippelkur pergo nästa omgång. Jag har lagt till en länk till min kurva.

Många som plussat nu i januari STORT GRATTIS, hoppas vi som är kvar har turen med oss i februari =)

**Januari**

17 Bumms (Räknat på 31 dagars cykel)
    26-27 Sagn
    28-30 Utlandsvensakn

VI SOM TEMPAR:
    amorosa: www.fertilityfriend.com/home/219854
    Treasures: www.fertilityfriend.com/home/2007f0
    Utlandssvenskan: www.fertilityfriend.com/home/utlandssvenskan
    Sagn: www.fertilityfriend.com/home/24b84c

PAUSAR:
    Mammiz81 www.fertilityfriend.com/home/16fabb
    Violla: www.fertilityfriend.com/home/1fa23f
    Bambi7: www.fertilityfriend.com/home/12a22f
    Bumms: www.fertilityfriend.com/home/22eee8
    brawny: www.fertilityfriend.com/home/23d7fe
    skytt81: www.fertilityfriend.com/home/24c977

VI SOM PLUSSAT:
    + Kärleken: www.fertilityfriend.com/home/fe0cc
    + Sassahed: www.fertilityfriend.com/home/1e9bff
    + Darling76: www.fertilityfriend.com/home/107fb1
    + Monitzzz: www.fertilityfriend.com/home/21bb7d
    + Dodisens mamma: www.fertilityfriend.com/home/1fdb03
    + Cornelia13: www.fertilityfriend.com/home/1ddbda
    + Pap78: www.fertilityfriend.com/home/pap78
    + Fru Åkesson: www.fertilityfriend.com/home/20246f
    + Onlyangelika: www.fertilityfriend.com/home/2384a3
    + Icka76: www.fertilityfriend.com/home/2102b4
    + Minnie69: www.fertilityfriend.com/home/206923
    + Fjällräven: www.fertilityfriend.com/home/Fjallraven

• Fjällräven

Brawny: tack så mycket!

Sagn: Hej å välkommen!
    KK sa till mig att jag inte haft någon ÄL den här månaden, med en prog.värde på 9,5...så det är inte omöjligt ändå! Lycka till!

Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4