• Treasures

Templista för oss pergopinglor 4

Här är vår temp list tråd!

Listan tillhör oss som hänger här inne i pergopinglornas tråd och tempar, så vill ni lägga in er så förväntar vi oss att se er där inne:

www.familjeliv.se/Forum-7-125/m39594188.html

Syftet med tråden är inte diskution utan en plats för oss att bara länka våra temp kurvor och diskutera ämnet tempning.

EN FANTASTISK & FENOMENAL GUIDEBOK SOM PÅ SVENSKA FÖRKLARAR ALLA VIKTIGA BEGREPP, TERMER OCH FÖRKORTNINGAR:
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m11445097.html

När vi sen fått våra efterlängtade + så hoppar vi på små rosa moln över till denna tråd www.familjeliv.se/Forum-11-237/m37690250.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-26 12:45
    Ny plustråd! www.familjeliv.se/Forum-11-237/m40717469.html

• Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4
  • Minnie69

Såg bara svart rund grej, så såg väl en säck och inte något i den. Har återbesök för ny titt en vecka senare. Vet inte om det är ofostrig graviditet eller MA, har försökt att leta och läsa. OK kan det ju knappast vara när inget alls synns .

• Mammiztill2
    Minnie69 skrev 2009-01-24 13:00:07 följande:
    Såg bara svart rund grej, så såg väl en säck och inte något i den. Har återbesök för ny titt en vecka senare. Vet inte om det är ofostrig graviditet eller MA, har försökt att leta och läsa. OK kan det ju knappast vara när inget alls synns .
    Vad ledsen jag blir att höra detta vännen.     Finns lite att läsa på www.osynligabarn.se

Vad trode läkaren att detta kunde vara?
    Trode han att de kunde vara förtidigt att se något?
    Sa läkaren att allt var kört?

Tänker på dig!  kram

////

Har börjat tempa lite.
    Men i mars kommer vi starta upp på riktigt, om jag klarar av det.

tänker på er alla
  • Sagn

Minnie69: Är verkligen ledsen för din skull. Men jag hoppas att det inte är kört ändå.

Treasures: Jasså du gör aldrig VUL?! Jag tar i och för sig aldrig något blodprov. Varför får du inte göra VUL?Gör de inte det på någon patient?

Idag kom förövrigt tant Röd på besök =( Så på onsdag kör jag igång med trippelkur pergo.

Ha en fortsatt bra helg!

• Minnie69

Vad läkaren sa, diffar beroende på vilka öron som åberopas . Karln hörde att hon sa att det kunde vara för tidigt att se något, jag hörde att hon sa att hon borde se något. Jag tror ju å andra sidan att ett eventuellt uttalande om att det kunde vara för tidigt att se något, skulle ha sin grund i att hon tror att jag kanske har fel om när jag hade ÄL. Men eftersom jag plussade vid årsskiftet har jag svårt att se att min ägglossning skulle ligga senare. Isf hamnar man med att jag skulle först ha haft en ägglossning den 23/12 och plussat pga den, (men den skulle ha "upplösts" senare?), jag skulle därefter ha haft ytterligare en ÄL som skulle vara den säck som nu synns, känns väldigt svårköpt :-S.

• Dodisens mamma

Minnie: Kan tänka mig din frustration att inte fått ett riktigt klart svar när man väl kommit på vul, men jag tror absolut att det är för tidigt för att kunna se något. Hoppas innerligt att man ser mer nästa gång. Vilken vecka skulle du nu vara i?
    Har du testat föresten något mer det sista för att se om testet är starkare eller svagare? *KRAM*

• Minnie69

Problemet är ju att jag då skulle ha plussat ungefär samtidigt som ägglossningen eller innan. Har svårt att få det att gå ihop. Något borde ju förklara hCG:t i min urin, rimligtvis borde det innebära att jag hade haft ägglossning redan.

• Fjällräven

Minnie69: Det kan ju också vara så att deras apparater inte är så sofistikerade att dom kan se exakt. Utan den lill* måste vara nån vecka äldre för att dom ska kunna se någe.

Men förstår vad du menar när du säger att du känner att något är fel, så var det för mig också. Jag "visste" att något var galet på en gång, och sedan på VUL så bekräftades det att fostret dött samtidigt som jag kände att något inte var som det skulle.
    Nu ska vi inte anta det värsta, men man ska inte heller ignorera signalerna man får från sin kropp.
    När ska du dit nästa vecka?

Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4