• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • MiaE

ja... I morgon börjar allvaret - dvs. jobbet...

• vindaloos

Nelliy: Hm ja här går vi mest och rotar runt i stackars Isaacs mun för att se om den ska dyka upp snart.......men det kommer ingen, fast han gnider allt han hittar mot tandköttet hela tiden jättehårt, så om inte annat så kommer han att NÖTA fram den

• Ulriica

Hej allihopa!!
    Smiter in i den nya tråden, var ett tag sedan man höll till här. Har inget internet längre..
    Har avlsutat mina fyra veckor på jobbet, har varit riktigt roligt att jobba!

Och Hampus har också fått sin första tand nu i veckan!!

Hoppas ni haft en bra sommar. Blir det nån fika framöver?

• MiaE

Kul att se hur olika barn utvecklas... Nån får tänder nästan på nolltid, nästa dröjer hur länge som helst... Nån kryper för fullt, nån annan sitter bara där man sätter den...
    Men nu har Ivan börjat röra sig med... drar sig fram...

• LisaP

Verkligen hur olika det kan vara.. ella har ju 2 tänder och nu är det 4 !! till på G i överkäken, men hon är förvånandsvärt snäll ändå..

• vindaloos

Hehe....Isaac sitter själv på gräsmattan, jätteduktig!!!!!Parerar och rätar upp sig gör han också......*stolt*

• LisaP

fler än jag online ser jag.. jag håller på att tampas med en mkt billig 3 åring just nu.. han vägrar somna.. hade samma problem i går då höll vi på mellan 19.30 till 22.30 *suckar* försöker förtvivlat komma tbx i gammla gängor här innan det är dax för dagis och skola etc.. men men..

Svar på tråden Övikstråden