Övikstråden
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
Jeppe är sååå söt =) helt besatt av crazy frog låten med axel f
Han DANSAR när han hör den! Endera om han sitter eller står eller ligger gungar han åt sidan fram och tillbaka i takt med låten och skrattar som en tok!
Ursött!! =D
Ha en bra kväll
zandrah....gaa. jag hatar den där j-vla grodan....Hörde den idag på radion och precis som jeppe så börjar J att dansa som en galning vare sig han sitter eller står..
som så många andra finns grodan på min telefon som ringsignal. Ung. som när alla hade samma ringsignal på sina Nokia 3210 och alla svarade samtidigt.....
hej alla! Nu har jag hittat hit oxå. : - ) Kul med en tråd för Ö-viks bor! Jag och pojkvännen väntar vårat första barn, och det är så roligt och spännande. Det är så mys med lilla bebis som sparkar på i magen : - ) Vi längtar så mycket tills lilla bebis kommer! Vi har bf 24/11 : - ) /Jenny
Ojoj, vilket väder vi fått idag, flickor!!
Ja, perfekt målarväder...om man bortser från alla björkfrön som flyger omkring.
Vi har lekt i sandlådan hela förmiddagen så nu har jag sand fulla hårbotten. Mysigt värre!
ja visst har det varit skönt idag?? Jonathan behagade sova i 2½ timme idag på så jag passade på att rengöra altanen med högtryckstvätten....ren och fin blev ska ni veta...nu ska vi bara måla den inför vintern...något vi skulle gjort i våras men vi blev så less efter att ha målat hela huset så vi tog en paus..
Jaha, då har man rensat blåbären. Nu skulle man bara ha tagit sig i säng oxå, antar att det är morgon någon gång mellan 5.30 och 6.00.
Godnatt på er!
Jaha så sitter man här.. med en son sov varit vaken sedan 02.00 och vägrar somna om *suckar* blir tokig snart.. försöker förklara att mamma måste få sova annars orkar hon inte vara ngn bra mamma.. men icke då.. nu skulle han läsa en bok så vi får väl hoppas på att han är så trött att han somnar m boken över näsan eller nått.. nackdelen är att ella lär väl vakna snart och vilja ha välling med och sedan är det fullfart och ny dag. Maken har man ju ingen större hjälp av heller då han har börjat jobba igen efter semestern.. märks det att man e trött och irriterad kanske???!!
e såå less.. är det riktigt säkert att man inte får klubba småbarn i huvudet??
nu finns det en förlossningsberättelse för de som är nyfikna!