• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • Tesssan82

Hahaaaa... ja du det var bra sidor de... men snacka om att din kväll blidde lite roligare efter att ha sett dessa annonser

• Smurf83

Hej!
    Har alla barn i denna ÖVIKs-tråd eller är det någon som är gravid??

• piggelinis

Smurf83: jag är gravid... bebis beräknas dyka upp i november Första barnet Vi längtar så!

• puh fantast

Fy F*n, rent ut sagt, för att ha barn jättetätt. Var barnvakt idag åt en tjej på 1 år och 5 månader, dvs det skiljer nästan 8 månader på Lucas och henne. Möjligt men inte så stor risk för det, men ändå. De var som två avundsjuka .... (vet inte vad jag ska skriva). Skulle sitta i knä båda två och ha samma leksaker. Bar jag en gnällde den andra och de klängde på mig som om jag vore en klätterställning.

Dock sött emellanåt. Hon upptäckte att Lucas åt på sin bitring, så när hon skulle ge honom den stoppade hon den i munnen och han tog emot den som en hund. Han gav den till hennes hand och hon gav tillbaka den till hans mun.

Jadu Zandrah, du hittar de mest roliga saker du.
    Burt Reynolds är förövrigt en skådespelare, Gjorde gästspel som Monicas pojkvän Richard i "Vänner". Är väl även med i "Magnum" tror jag.

• Sanber

Smurf83: Ja är Oxå gravid *Glad*
    BF 11/12....!!

Haha...Zandrah - inte hade du en sådär halvtrist kväll då du surfade på blocket!!
    Ja kul var det ialafall, gillar luftgitarren!!

• MiaE

Puh fantast: Klart att det är tufft att ha barn tätt... Men samtidigt lär de sig att det är en familjemedlem och inte en konkurrent. Blir ju lite annat med en "inlånad".

Svar på tråden Övikstråden