• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • MiaE

För mig kvittar det med. Bara det inte blir för tidigt om det blir en lördag eftersom vi badar till 12.30.

• LisaP

Vi kan ju ta det på eftermiddagen.. Och man kanske kan samåka??

• puh fantast

Lite svårt med samåkning då barnen blivit så stora att de sitter i riktig bilstol. Fast det kanske inte är alla som gör det?

Måste snart hoppa i säng. Imorgon blir det tidig uppstigning. Ska börja jobba 7.30 och innan dess ska jag hinna lämna Lucas hos farmor, och det är heldag dessutom. Så imorgonkväll är man nog ingen riktig människa, det blir nog sängen redan strax efter Lucas, vilket blir runt 8.

• LisaP

mm.. det är klart.. Men som sagt.. Ni är välkommna hit om inte någon annan har ett förslag *ler*

• Den där Linn

Jag kommer jättegärna!
    Eller, VI kommer jättegärna!

• LisaP

Tror jag får spunk...

Ella har nu varit vaken sedan kl 6 i morse... Hon är sååå trött, men inte 17 vill hon lägga sig ner och sova inte... näpp upp till stående i spjälsängen fort som attan.. Men grinar och gnäller eftersom hon är trötter... *suck* samma visa i går faktiskt, då var hon vaken från 6.15- 12.20 utan att saova.. skall det va så nu?? Vill ju att hon skall fortsätta att sova iaf 2 ggr/dag...
    Annars orkar ju inte mamma ju...

Svar på tråden Övikstråden