Övikstråden
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
15/10?
Helgen efter kanske? 15:e eller 16:e?
funkar nog för mig tror jag.. vart??
Hejsan alla Övikigar.
Jag skulle vilja pålysa en trevlig sak som händer den 15 oktober.
Kanske har ni hört talas om våran förening Recycling Mum´s genom media och lappar på stan. Vi bryr oss om vad saker kostar och vill gärna ha föreläsningar ang barn osv. Allt som rör barnfamiljer berör oss.
Vi anordnade en bytesdag i stan i september och vi hade fullt upp, det gillar vi.
Alla kunde fynda till bra priser.
Nu ska vi till Moliden den 15/10 så, kom dit och fynda du med. Vill du sälja kläder så hör av dig till mig.
Sprid detta vidare så att alla får samma möjligheter att handla Billigt till barnen.
nelliy...duktig tjej du har!!så var jonathan med från början, att han "bara" gick mellan två personer det var tre veckor sedan nu går han själv...
Funkar nog för mig med. Men var?
Men Mia: vad du var uppe tidigt, är du inte ledig? *hihihi*
Puh fantast: Nån liten prick förstår inte att det är sovmorgon för oss på helgen... han kör på som vanligt... suck
Vi kan vara hos min om Ni inte tycker det blir alldelles för långt att åka??
Kan ju iof bli svårt för de som inte har bil....
Vet hur det är Mia, fast här var det ovanligt tidig morgon 5.20 tyckte han att det var dags att kliva upp.
Sambon försökte med välling och för attt sen få honom att somna om, men Lucas vet hur man gör. Han kräktes lite i sängen och sen var man ju tvungen att kliva upp. Det gäller att ha sina knep.
Visst kan jag åka till dig Lisa, är ju lite nyfiken på hur ni bor.