• m o e

Sommarbebisar 2009 i Västerås!

Här fortsätter vi prata om våra magar och efterlängtade sommarbarn. Välkomna gamla som nya! Vi väntar smått till sommaren 2009 och bor i Västerås med omnejd.

BF-lista
    BF 10/4 - lillnickan
    BF 17/4 - sussu80 - Sanna, centrum (1:a barnet)
    BF 29/4 - Angeni - Jenny, Hallstahammar
    BF 15/5 - Nanoozi - Nanna, Nordanby
    BF 19/5 - Aktalia
    BF 24/5 - TOTTEoELLE - Elinor, Malmaberg
    BF 28/5 - moe - Elin, Tidö Lindö (andra barnet)
    BF 29/5 - jeka78 - Jessica, Guldkullen Bjurhovda (2:a barnet)
    BF 30/5 - Skugga - Linda centrum
    BF 6/6 - Eldene - Centrum (Bebis nr. 1)
    BF 11/6 - vittorn - Carolin, Skiljebo
    BF 20/6 - sockervit - Eva, Berghamra
    BF 21/6 - västerås bebis - Helene, Norra Gryta
    BF 26/6 - lottak79 - Lotta, Johanneshöjden
    BF 28/6 - Pian80 - Agneta, Önsta Gryta
    BF 1/7 - Artica - Anna, Gideonsberg
    BF 1/7 - Ronzki (2:a barnet)
    BF 2/7 - Sajsis - Cajsa, Skälby
    BF 5/7 - DariaM - Maria, mitt i stan (1:a barnet)
    BF 5/7 - annalainen - Anna, Tidö Lindö
    BF 8/7 - Lottilej - Lotta, Bäckby (2:a barnet)
    BF 8/7 - Labolina No7 - en bit utanför stan (2:ra barnet)
    BF 16/7 - Heiress - Vetterslund, 2:a barnet
    BF 20/7 - Erika89 - Erika, Hallstahammar

Vill du lägg till dig på listan, så kopiera den senaste (leta efter senaste version i tråden) och lägg till din egen info där.

Här är vår förra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m37837914.html

Äntligen väntar vi syskon! Bf 28/5 2009
  • Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!
  • m o e

lottak: Jag tror inte att någon av grupperna är full. Ring och kolla, troligen är det Underbara Ulla som svarar! Det borde inte vara något problem att börja fast kursen satt igång, du kanske får betala lite mindre.

• sockervit

Lottak 79: Instämmer med m o e, men skrievr samtidigt lite till

Passen är idag, tisdag kl 16.00 eller på söndag kl 17.00. Det går att köpa lösbiljetter eller för 8 gr (7 gr kvar eller om du tar igen det med 2 gr vattengympa på en vecka)
    Kostar 610 kr för 8 gr.

• DariaM

Hej alla.
    Grekiska kolgrillen är underbart....Är det någon som bokat bord eller ska jag göra det (för 12 personer)?

• m o e
    DariaM skrev 2009-03-10 12:18:34 följande:
    Hej alla. Grekiska kolgrillen är underbart....Är det någon som bokat bord eller ska jag göra det (för 12 personer)?
    Tror ingen har bokat, så du får gärna det uppdraget. Kul att ses igen ikväll, Maria!
  • m o e

Flyttar fram listan lite.

Grekiska kolgrillsbaren, tisdag:

Pian80
    Moe
    DariaM
    Cecilia
    Ronzki
    Lina
    Sockervit
    Nanoozi
    TOTTEoELLE
    Angeni
    Sussu80
    Aktalia

• DariaM

Nu har jag bokat bord på grekiska kl 18.00 på Maria.
    Kul att träffa er igen ikväll....dessutom får vi njuta av deras underbara tzatziki (kan berätta att jag hatade vitlök innan jag blev gravid) =)

• lottak79

Hej tjejer

Jag ser nu att jag har fallit bort från listan med kolgrillsbaren {#lang_emotions_frown}. Hur många är det bokat för? Annars hoppar jag in på nästa träff.

Eftersom jag har varierande arbetstider så vet jag inte när jag kan vattengympa, men idag är jag ju ledig så idag skulle det vara ett tillfälle att hoppa in kanske. Men så är det där med badräkt eller bikini, undrar om det passar nu. Har ju gått och fått större bröst nu. Kanske ska gå och prova ifall jag kan ha min bikini innan jag beslutar mig för att åka till apalby. {#lang_emotions_laughing}

• lottak79

Jag får nog ta och köpa mig en mammabaddräkt innan jag hamnar i plörret {#lang_emotions_laughing}. Då är ju söndagar mer aktuellt för mig. Får ringa och kolla hur det ser ut då. Tack moe och sockervit för informationen {#lang_emotions_smile}.

• Nanoozi

Lottak79: DU kan nog hänga på ikväll på middagen. PRatade tidigare med sussu80 och hon kunde inte komma ikväll. Men annars spelar det nog ingen roll även om vi blir 1-2 pers fler...det går nog att klämma in en extra stol Vore kul om du kom oxå!!

Gällande badräkt/bikini så har alla lite olika...de som får plats i bikini har bikini...annars är vi rätt många som har fått klämma in oss i badräkt.

Tjejer, vi ses snart!!!! vissa oss tidigare

Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!