• m o e

Sommarbebisar 2009 i Västerås!

Här fortsätter vi prata om våra magar och efterlängtade sommarbarn. Välkomna gamla som nya! Vi väntar smått till sommaren 2009 och bor i Västerås med omnejd.

BF-lista
    BF 10/4 - lillnickan
    BF 17/4 - sussu80 - Sanna, centrum (1:a barnet)
    BF 29/4 - Angeni - Jenny, Hallstahammar
    BF 15/5 - Nanoozi - Nanna, Nordanby
    BF 19/5 - Aktalia
    BF 24/5 - TOTTEoELLE - Elinor, Malmaberg
    BF 28/5 - moe - Elin, Tidö Lindö (andra barnet)
    BF 29/5 - jeka78 - Jessica, Guldkullen Bjurhovda (2:a barnet)
    BF 30/5 - Skugga - Linda centrum
    BF 6/6 - Eldene - Centrum (Bebis nr. 1)
    BF 11/6 - vittorn - Carolin, Skiljebo
    BF 20/6 - sockervit - Eva, Berghamra
    BF 21/6 - västerås bebis - Helene, Norra Gryta
    BF 26/6 - lottak79 - Lotta, Johanneshöjden
    BF 28/6 - Pian80 - Agneta, Önsta Gryta
    BF 1/7 - Artica - Anna, Gideonsberg
    BF 1/7 - Ronzki (2:a barnet)
    BF 2/7 - Sajsis - Cajsa, Skälby
    BF 5/7 - DariaM - Maria, mitt i stan (1:a barnet)
    BF 5/7 - annalainen - Anna, Tidö Lindö
    BF 8/7 - Lottilej - Lotta, Bäckby (2:a barnet)
    BF 8/7 - Labolina No7 - en bit utanför stan (2:ra barnet)
    BF 16/7 - Heiress - Vetterslund, 2:a barnet
    BF 20/7 - Erika89 - Erika, Hallstahammar

Vill du lägg till dig på listan, så kopiera den senaste (leta efter senaste version i tråden) och lägg till din egen info där.

Här är vår förra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m37837914.html

Äntligen väntar vi syskon! Bf 28/5 2009
  • Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!
  • Nanoozi

Tack tjejer för en kanon trevlig kväll! Det måste vi absolut göra om snart igen!

• ELLEoClara

Säger det samma tjejer, tack för en trevlig kväll.
    Har lagt in 2 bilder från ultraljudet i galleriet för den som är nyfiken.
    På ena bilden ser hon jätte sur ut, är tagen efter hon sparkat sig själv i ansiktet!

• Pian80
    ELLEoClara skrev 2009-03-11 10:34:52 följande:
    Säger det samma tjejer, tack för en trevlig kväll.Har lagt in 2 bilder från ultraljudet i galleriet för den som är nyfiken.På ena bilden ser hon jätte sur ut, är tagen efter hon sparkat sig själv i ansiktet!
    Grattis till en liten tjej! Vilka fina bilder.
  • m o e

TOTTEoELLE: Vilka fina bilder på er tjej! Tänk att man redan kan se att våra bebisar ser så olika ut! Det är så häftigt.

Tack alla ni som var med igår. Det känns jättetrist att jag fick lämna er så tidigt, men jag behövde handla och Sjöhagen stängde visst 21, så det blev brådis in där på vägen hem. Vakten stod i dörren och såg lite sur ut när jag rusade in ett par minuter före nio. Haha! Sen kan jag säga att det inte gick så fort ut till Tidö Lindö, det var halt som attan och snöade ju, så jag kröp fram på vägen.

Och tack Maria, Eva och Nanna för oliverna! {#lang_emotions_heart} 

Äntligen väntar vi syskon! Bf 28/5 2009
  • DariaM

Tack för en riktigt trevlig kväll...Ser fram emot nästa gång.

Ronzki och Pian: synd att ni missade men det går fler tåg. =)

• angeni

Tack för trevligt kväll igår! Glad att jag följde med!
    Och skönt att komma hemifrån en stund. Känns alltid trevligt att träffa nya människor

• Aktalia

TotteoElle: måste ju vara helt oslagbart att få se hur hon sparkar sig själv i ansiktet...! jättesöt!

Tack för igår! Jag är verkligen glad att jag ändå stannade kvar i Västerås och träffade er alla. Jag var rätt trött men ville inte missa chansen. Men tröttheten nådde nya höjder när jag gick upp vid halvfemtiden imorse för att köra mina 30 mil... Var tvungen att stanna två gånger och ta mig en powernap för att orka köra hela vägen.

Sockervit: Nemas problemas! Kör gärna fler gånger.
    Kanske jag kan hoppa in några gånger på vattengympa på söndagar typ varannan vecka framöver...

Vi får fixa en söndagsfika så de som inte kan mitt i veckorna (som jag) också får träffas.

Angeni: Så roligt att du kom! Hoppas vi inte pratade hål i huvudet på dig... Men 10 gravida kvinnor kan tjattra rätt rejält i tre timmar... Hoppas du kommer flera gånger.

• lottak79

Hej tjejer !!

Tack för en super trevlig kväll, det var riktigt skoj att få umgås med andra gravida kvinnor {#lang_emotions_smile} Och goda skratt fick man med. Måste ju erkänna att jag var lite nervös innan, eftersom jag inte hade träffat någon av er förut men ni var så goa allihopa! Så man kände sig hemma {#lang_emotions_smile}. Och hoppas man får träffa fler av er som inte kunde vara med.

Kram på er !

• Gumsan78

Ojoj, vilken fart det var här! Man lär inte bli ensam på bb i sommar alltså =) Det verkar som att det är många som går på vattenjympa och f&s, går fortfarande på spinning på f&s men magen börjar ta emot så det börjar väl bli dags att testa gravidjympan. Själv bor jag i radhus på Norra Gryta med min sambo och om allt går som planerat blir vi en till i slutet av juli.

Pian80: Tror bestämt att jag känner igen dig, jag antar att syrran har skvallrat om att även vi ska ha barn??

/Jenny

• Gumsan78

Ojoj, vilken fart det var här! Man lär inte bli ensam på bb i sommar alltså =) Det verkar som att det är många som går på vattenjympa och f&s, går fortfarande på spinning på f&s men magen börjar ta emot så det börjar väl bli dags att testa gravidjympan. Själv bor jag i radhus på Norra Gryta med min sambo och om allt går som planerat blir vi en till i slutet av juli.

Pian80: Tror bestämt att jag känner igen dig, jag antar att syrran har skvallrat om att även vi ska ha barn??

/Jenny

Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!