Fikatråd Sundsvall 2
Vi är ett gäng som fick barn juli-november 2008.
Här surrar vi o bokar in våra fikaträffar!
Vi är ett gäng som fick barn juli-november 2008.
Här surrar vi o bokar in våra fikaträffar!
Vilken natt! Bebis vaken mellan 2 och 5, först glad, men sen skrikig. Ingen feber (inte uppe i 38) efter vaccinationen i allafall, men nått måste det vara. Helt knäckt på morgonen, så jag for inte på babysången.
Har insett att jag nog inte kan gå på MammaBarnJympan - det kommer bli lite mycket att jobba mån, tors, fre och sen gå på babysång på tis och jympan på ons. Bättre att gå på lunchen eller nått alldeles själv en jobbdag. Jag menar, när skulle jag klämma in fika med er??
Kommer inte heller på tors. Har äntligen lyckats "boka" besök (efter flera försök som fått ändras) hos en kollega som fått barn och Peter kan vara med också, men det är på tors em....
Nu borde jag plocka diskmaskinen när bebisen sover.
Stackars alla med sjuka barn!
Här har vi det bra, Mirja har precis vaknat efter förmiddagspromenaden. Jag köpte en ny barnmatsburk med kött i, så nu är hennes dagar som vegetarian över
!
Jag skulle också gärna fika på tors. Kul att se vilka ni är!
Dt är bra Linnea att du prioriterar fika med oss i ditt veckoschema
Som dt ser ut nu så måste vi nog stå över fika i veckan oxå men vi kanske blir friska blixtsnabbt, dt tror jag på!!! Dt var så länge sedan jag såg er......
Hkk- häftigt att se reaktionen på "riktig mat"= KÖTT
Hmm...har tråkigt. Ingensom skriver heller. Maja verkar lite mindre förkyld idag. Skönt att det inte verkar långvarigt.
Imorgon är det vägning, läkarkoll och vaccination (om maja är frisk nog). Hoppas vikten bättrat på sig. Lite nervös....
Hoppas det går bra på BVC imorgon, Karin!
Marcus jobbar till 21 ikvæll
Tycker det ær såå tråkigt att laga och æta mat sjælv. Men tog mig i kragen och gjorde en kræmig morotssoppa. Gott men jag får inte till det helt som jag vill..
Mrs Mack skrev 2009-02-03 16:16:30 följande:
Här blev det hemgjord pizza med skinka och oliver. Inte alls dummt.
Vi har bestämt att vi ska testa nya middaxrecept-
Ikväll blev dt kassler med bla senap, sweetchili å massa dill+pasta. Inte nån höjdare, tycker dill passar bäst till fisk!
I morron ska vi på ögonmottagningen å kolla W:s ögon, utesluta gråstarr.
Gråstarr? är det nått obligatoriskt eller har ni nån misstanke?
Vadå,Sara? Vad ær det med Wilmers øgon?
Funderar på om det ær vår tur nu att bli sjuk... Rasmus har varit svettig/kallsvettig hela dagen och extra gnællig
Nu har han somnat, hoppas det ær før natten.
Idag stod Rasmus och høll/lutade sig mot vardagsrummsbordet alldeles sjælv!!! Men inte længe eftersom jag kom på att han kunde halka och slå sig i bordet...