hemlis skrev 2009-02-23 21:59:34 följande:
Då har jag mens, infektioner och sömnproblem jämt Jag har verkligen mycket extraslag, för jättelänge sen, typ ett år eller nåt hade jag ett uppehåll (i då jag inte kände av x-slagen så mycket) men sen har det aldrig blivit så igen, dom är helt omöjliga och jag tror faktiskt det kommer stanna för alltid.Kan bara inte fatta vade det var som gjorde att det helt plötsligt kom, hoppas det bara förvinner en dag lika plötsligt *drömmer*Huvudsaken är att jag lärt mig hantera dom bra och de påverkar inte min livskvalite som tidigare, jag vägrar!!Kommer du ihåg Carpe, vi var verkligen livrädda ochhade verkligen dödsångest båda två?!Har du också lika mycket fortfarande?Jag trodde mina skulle ge med sig lite när jag slutatde amma och hormonerna skulle stabilisera sig lite, men icke då!

Skrattar* ja jag har också mens och infektioner dagligen i sådana fall*ler* Har inte lika mkt extraslag nu som när jag var gravid, det har lugnat ner sig betydligt men har fortfarande problemen kvar...kommer nog aldrig bli av med dom helt och det är precis som du säger nämligen att man måste försöka lära sig att leva med dom och inte låta ens situation ta över allt annat i livet...jag hoppas att dom någon gång i framtiden kan komma på en medicin som tar bort extraslag men som inte ger så mkt biverkningar som beta-blocken gör...har du lika mkt extraslag nu som efter din förlossning? Visst var vi rädda...jag var fullkomligen övertygad om att både jag och sonen skulle dö innan förlossningen ens hunnit starta*s* Mådde verkligen skit...