• Madde30

Februarimammor i Linköping!!!

Hej hej!
    Tänkte att det kunde vara roligt att snacka med mammor som ska ha barn i februari 2006!
    Jag väntar mitt 4:e barn den 14 februari 2006!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-05 11:16:28:
    HOHO??? Kommer det bara 2 bebbar i februari i Linköping??

• Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!
  • snicker

Hej igen!

Låter kul att luncha.
    Jag bor i Linköping men jobbar en bit bort (Finspång) så om ni undrar varför jag inte hänger på så har ni svaret där. Skulle jättegärna träffas och prata annars.

Ibland jobbar jag hemifrån så jag kan kanske vara med någon gång framöver.

Eftersom jag väntar i januari så har vi nu bivit kallade till föräldragrupp. Kanske är någon av er med i samma. Min börjar den 14 nov.

Ha det fint!

• Mallan76

Hallo girls!
    Tack för igår! Vad trevligt vi hade! Hoppas ni inte tyckte Arvid störde allt för mycket... De har så mycket spring i benen i den åldern...

Gick till Vodafone och fick en helt ny mobil gratis av dem. Det tycker jag var schysst! Dessutom är denna modell ( en Sony Ericsson K700) mer avancerad än min förra.
    (Gör inte om mitt misstag, låt aldrig er lille bebis leka med er mobil! Det räckte att Arvid sög lite på den, så pajade den... )

Snicker, hoppas du kan hänga på någon annan gång! Vet inte vi andra blir erbjudna att gå på föräldragrupp. Det är nog bara för förstagångsföderskor, tror jag.

Ha det bra!

• hot fuss

mallan76: jag skulle kunna tillbringa en hel MÅNAD med din son. han är ju för underbar :) så mig störde han inte det minsta.

• LindaLKPG

Låter som ni hade trevligt igår! Önskar jag kunde följa med... Hoppas det blir fler gånger!

• Madde30

Hej hej!!
    Tack för igår tjejer!! Malin...Arvid är ju hur gullig som helst och inte stör han heller!! Det hör åldern till att dom rör på sig och låter!! Så det behöver du inte tänka på!!

Snicker och LindaLKPG hoppas ni kan följa med nästa gång!!

• Mallan76

Vad gulliga ni är, Madde och KidA. Blir riktigt rörd!
    Egentligen skulle man ju behöva ordna barnvakt när man går ut och äter med kompisar, men det är inte många jag känner som är lediga dagtid! Och Arvids mor-och farföräldrar bor 4 resp. 15 mil härifrån...
    Snicker och LindaLKPG, hoppas ni har möjlighet att träffa oss andra "in real life" framöver!

• hot fuss

mallan76: jag kan skippa o följa med o så kan jag leka med arvid istället :)

• suzzi66

Hejsan Tjejer!

Har klivit in genom dörren nyss, har jobbat långdag och är riktigt trött!

Tack för igår . Det var kul att träffas och maten var kanongod Jag var mätt ända till sena kvällen. Arvid är så go och inget besvär alls du behöver absolut inte känna så Malin.

Va bra att du fick en fin ny mobil

Som alla andra har skrivit så hoppas även jag att Snicker o LindaLKPG har möjlighet att vara med nästa gång.

Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!