• Madde30

Februarimammor i Linköping!!!

Hej hej!
    Tänkte att det kunde vara roligt att snacka med mammor som ska ha barn i februari 2006!
    Jag väntar mitt 4:e barn den 14 februari 2006!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-05 11:16:28:
    HOHO??? Kommer det bara 2 bebbar i februari i Linköping??

• Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!
  • LindaLKPG

Hej!

Menade inte att vi inte ska bubbla tjejer!! Jag själv tror inte det är farligt. Men det väckte en diskussion iaf

Läste en tråd och där stod att det kan leda till mf....... Det fick mig att fundera lite... Jag vill inte lyssna på alla varningar och förbud, försöker leva som vanligt. Men vissa saker man läser fäster sig i huvudet.

Men men! Nog om detta!

Hoppas allt är bara bra med alla era magar!

Nu bär det av till kära jobbet för ännu ett kvällspass... Yeah!

Kram till er!

• suzzi66

Godmorgon nu är det måndag och jag har varit ledig hela helgen.
    Det har varit underbart.jag har jobbat tre helger i rad innan så det var välbehövligt

Hoppas ni andra har haft bra helg och inte för mycket krämpor!

Susanne

• Mallan76

Hej på er!

Suzzi, skönt för dej att få vara ledig någon helg. Det är ju inte detsamma att vara ledig mitt i veckan, för då är ju nästan inga andra lediga.
    Själv har jag blivit ompysslad av mina svärföräldrar i helgen. Man får INTE hjälpa till med all mat svärmor skämmer bort en med och hon tar så gärna alla blöjbyten och matningar med Arvid. Svärfar leker med Arvid hela dagen så Arvid är i himlen. De är så snälla mot oss!

Någon mer som längtar efter julen? Jag ser verkligen fram att få tända alla ljus och bara mysa. I vår familj har vi dragit ner på alla julklappsinköp. Klart vi byter lite julklappar, men det blir inte så hysteriskt och dyrt. Försöker njuta lite av julefriden oxå. Förra året sjöng jag i gospelkör på Carolas julkonsert. Vi satt ner i publiken och fick njuta av en hel konsert, tills det var dags att ställa sig upp och sjunga 3 låtar. Får se om jag blir tillfrågad i år igen. Det var jättekul och schysst av konsertledningen att vi fick gratisbiljetter, tror biljetterna är rätt så dyra annars. Hon har sin julkonsert på Cloetta Center den 16/12, rekommenderas varmt!

Annars mår jag bara bra, bortsett från att jag misstänker att jag drabbats lite av blodbrist. Behöver kanske lite extra järn. Känner mej väldigt trött och i morse blev jag svimfärdig, yr och hade skyhög puls. Måste kolla upp det där.

Kramizar Malin

• hot fuss

vad sägs om en fika i veckan förresten? elle ne lunch brukar det ju bli ;)

• Madde30

Hallå tjejer!!
    Hur lever livet med er?? KidA en fika lät bra tycker jag. Nästa vecka kan jag alla dagar utan mån em och tisdag!! Kom med förslag!!!

• suzzi66

Godmorgon?

Jag tycker fika verkar bra

Jag är ledig På månd O fred.
    Jobbar tisd-tors 10-20 alla veckor.
    När börjar du jobba på måndagen Madde?

Mallan Jobbar ju på fredagar så om vi kunde ta det på måndagen vore det kanon.

• Madde30

Heej suzzi!!
    Jag jobbar inte på måndag utan ska till bm kl 13. Jag pratade med mvc igår om min Ischias och vart rådd att sjukskriva mig på stubinen och prata med min bm på måndag så jag kan bli sjukskriven. Så jag vet inte om det blir mera jobb för mig! Jag tror mest att det är min arbetsplats som skrämmer dom. Den har ju tom börjat skrämma mig ordentligt mellan varven!!

Ja ja nog om mig... hur har du det då suzzi? Växer och frodas? *ler*

• hot fuss

jag ska ju till ullared på måndag så jag kan inte då heller.
    nästa fredag ska väl gå bra iofs..

• suzzi66

Mallan det låter som du hade en härlig helg! Man behöver skämmas bort
    Hur gick det med yrseln?

Jag längtar till julafton det är verkligen mysfaktor 100.
    Men innan det så har jag Julhandeln som jag måste fixa. Jag börjar känna lite oro inför Dec.
    Det börjar kännas i ben, mage o höfter att jag har långa dagar. Fattar just nu inte hur jag ska fixa det? Om jag får havandeskapspenning så börjar den att gälla den 18/12 men tyvärr känner jag att jag inte kan lämna dem i sticket innan julen. Är jag knäpp som känner så? Vi är två i affären och en extra men det brukar inte räcka i julrushen.
    Susanne

• Madde30

Du måste tänka på dig själv i första hand Suzzi! Om du inte klarar av att jobba så ska du inte göra det heller juh!!

Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!