Suzzie -vad du skräms! Hoppas allt är bra med dej och barnet nu. Det lät otäckt det där med hotande förtidsbörd. LOVA att du tar det lugnt nu och verkligen ser till att vilar. Inget är viktigare än ditt och barnets hälsa just nu. Jobbet får klara sig bäst de vill utan dej. *Styrkekramar*!
Hoppas ni andra haft en skön helg. Det har jag haft, har sjungit solo i en kyrka, inför några hundra besökare... Det var nervöst, men det gick som tur var jättebra! Älskar att sjunga!
Men vad otäckt det var med alla demonstranter på stan! Inte för att jag var på stan när det hände, men på väg till Norrköping mötte vi ca 5 piketbilar från Stockholmspolisen, som körde med blåljus och i ilfart. Då insåg man att något hade hänt!
Mammsan och KidA, hoppas ni får en trevlig shoppingdag på Ullared!
Till sist vill jag bara höra om det finns någon av er som kan tänka sig komma ut till mej på onsdag kväll, på hudvårds/makeup-party? Några av mina kompisar som tackat ja, backade plötsligt ur!
Jag är alltså värdinna för ett MaryKate-party, de har väldigt bra produkter och man får prova på de flesta av dem under kvällens lopp. Produkterna är ganska dyra, men det finns förstås inget köptvång. Tjejen som är konsult för Mary Kate-partyt heter Medeleine. Jag bor i Berg, nära ICA-affären, så det är inga problem att ta sig ut hit. Bussen stannar i princip utanför min dörr om man inte kan ta sig hit med bil. Kl. 18:00 på onsdag är vad som gäller. Hör i så fall av er senast idag om ni kan komma! Först till kvarn...
Kram!