Inlägg från: Stolt Enbarnsmamma |Visa alla inlägg
  • Stolt Enbarnsmamma

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-04-27 15:33:03 följande:
    Återigen..Lördag 2'a maj?? va det några som skulle komma?
    Jag kan tyvärr inte komma då, men det blir ju förhoppningsvis fler träffar
  • Stolt Enbarnsmamma

Jag hade med mig Nathalie till sjukhuset när jag behandlades för cancer gick hur bra som helst!

• Stolt Enbarnsmamma

Vilken tur att vi ska flytta snart, jävla studenter som inte vet hur man håller käften! Man kan ju undra var respekten är! Har lust att skicka ett argt sms, men det lönar sig kanske inte ändå...vi har sagt till dem åtskilliga gånger!

• Stolt Enbarnsmamma
    Familjetrollet skrev 2009-04-27 20:43:47 följande:
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-27 20:34:51 följande:en stekpanna/brödkavel i huvdet på dem kanske gör lite nytta*skratt*ja det ska bli skönt att flytta från gettot.vad söt lilla N var när hon gungade i "nätet" idag
    Hehe, önsketänkande iaf Tack för komplimangen, hon är alltid söt vad ska ni hitta på för skoj imorgon?
  • Stolt Enbarnsmamma

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-27 20:48:21 följande:

Usch för folk som inte respekterar vad man säger till dem. Är de högljudda eller gör de nåt annat?
    Ja, jag har väldigt svårt för sånna människor! De är högljudda, spelar gitarr och sjunger HÖGT, i helgen spelade de piano kl.03.30 då blir man en aning förbannad! Hoppas era grannar är bättre än våra
  • Stolt Enbarnsmamma
    Maria84 skrev 2009-04-27 20:55:46 följande:
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-27 20:54:29 följande:Det är det som är så bra med att bo på landet som vi gör, inga grannar som stör
    Jag kanske ska flytta ut på landet istället då
  • Stolt Enbarnsmamma

Familjetrollet: Det är ganska kul att städa, speciellt om man spelar musik samtidigt blir lite roligare och lättare att städa då. Jag kommer sakna fiket, men vi har ännu närmre till ett annat fik när vi har flyttat :)

• Stolt Enbarnsmamma

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-27 21:00:54 följande:

Men usch sånt stör jag mig oxå enormt på! I våran första lägenhet som jag o sambon bodde i, så hade grannarna fest varje helg till ca 5 på morgonen, det var såå lyhört där så det lät som de hade fest i vårat somvrum, dessutom hörde vi deras sängaktiviteter väldigt väl, inte kul alls, speciellt inte då jag jobbade varannan helg o gick upp typ när de slutade festa, vi inte sova en blund! Vi bodde där i 8 månader o det var förjävligt!Här är det mycket bättre, men så är det ju bara typ barnfamiljer som bor här, dock så är våra ena grannar lite jobbiga, deras tonårige son spelar fotboll mot deras bod så våra barn vaknar ibland.
    Jag förstår inte vad det är med vissa människor! De borde lära sig orden hänsyn och respekt! Men var det inte mysigt att höra deras sängaktiviteter? Har ni pratat med den familjen? Jag tycker att folk borde dämpa sig efter kl.20? Är det inte så att efter kl.22 måste folk dämpa sig lite eller har jag fel?
  • Stolt Enbarnsmamma
    Familjetrollet skrev 2009-04-27 21:00:57 följande:
    maken längtar till landet.själv är jag en stadsbo.Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-27 20:54:29 följande:då är de värre än våra grannar.vad för grannar har ni dit ni ska flytta?vi kommer ha gamlingar till grannar
    Jag vet att grannarna ovanför oss är en tonårsfamilj (två barn på 16 och 18) hon under oss är en äldre kvinna (ca 50 kanske). Sen fanns det även en rullator i trapphuset så...mer än så vet jag faktiskt inte.
    Maria84 skrev 2009-04-27 21:01:36 följande:
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-27 20:58:21 följande: Vi har ju några "grannar" men det är ju ett ganska långt avstånd emellan. Det närmaste vi har är en sommarstuga och det är bara lite skog emellan men de stör inte, man kan höra dem prata när de är ute och barnen leker men inget annars.
    Måste vara ganska skönt att bo så, man kan göra precis vad man vill, när man vill
  • Stolt Enbarnsmamma
    Fru T skrev 2009-04-27 21:09:18 följande:
    Efter 22 är det som gäller men tycker man att grannarna är jobbiga så får man ringa störningsjouren dygnet om, säger mannen här...Så hade ni bott grannar me min mamma när min idiot till bror fick för sig att ställa ut högtalarna på balkongen å spela på högsta volym mitt på dan så hade ni kunnat ringa direkt Han har inte alla bestick i lådan min bror
    Okej, jag avvaktar till kl.22, fortsätter de får jag väl ringa tack för informationen
    Hehe, kul bror du har vad sa grannarna då?
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!