-
Mm, jobbigt att leva i ovisshet :/ men det är väl bara att vänta! Finns ju andra jobb att söka, och P kollar för fullt! Hur är det med dig och familjen?Skorpan08 skrev 2009-03-13 07:43:56 följande:Stolt enbarnsmamma: Vad jobbigt för er. Men du vet; efter regn kommer solsken! -
Jag hade både lustgas och EDA. Lustgasen var rena himmelriketFru T skrev 2009-03-13 20:25:44 följande:hallå ni som fött, vad har ni haft för typ av smärtlindring å hur har den funkat för er???Ja läser på som en toka men just nu känns det bara som dom eventuella biefekterna väger tyngre... försöker bilda mig en uppfattning om vad jag kan tänkas vilja ha men hitills är ja bara säker på lustgasen...
Det gjorde lite ont när de satte EDA men sen gick det bra. Däremot hjälpte den inte särskilt mycket när man skulle krysta
-
Vi har också varit till busfabriken idag
Nathalie tyckte det var sååå roligt, vi kröp så mycket så både jag och P är alldeles röda om knäna
men roligt var det iaf
Vi har inte varit där sen december, men nu får det bli lite oftare!
Om en liten stund ska jag se på melodifestivalen. Måste se om "snälla snälla" vinner. Om hon gör det så kommer jag verkligen inte titta på eurovision! Jag kommer skratta ihjäl mig
-
Hur har det gått för din sambo?Maria84 skrev 2009-03-14 21:39:05 följande:Här sitter vi och väntar på en ambulans åt sambon nu! Ringde för ett tag sen och det känns som en evighet sen jag pratade med dem! -
GRATTIS Leo på 4-årsdagen! Hipp hipp hurra hurra hurra!
-
Oj vad mycket ni har skrivit, har inte hunnit kolla igenom allt! I måndags så firade jag och min man 9-årsjubileum
sen har vi varit gifta ett år också
Igår var vi ner på stan och shoppade
och idag har jag varit till sjukhuset och träffat alla möjliga människor. Imorgon blir det operation. Läggs in vid 7.15 och blir den första som ska opereras. Är jättenervös, men jag kommer få lugnande när jag kommer dit! Fr.o.m. imorgon så kan jag aldrig mer bli gravid, känns lite tungt men nu finns det ingen återvändo. Vet att detta är det enda rätta att göra! -
Tack, vad gullig du är! Vi har, som du säger, en enorm tur att vi har lilla NApipoulai skrev 2009-03-18 21:24:09 följande:Jag ska tänka på dig imorgon bitti. Jag tror att allt kommer att gå bra. Ni har tur som har fått Nathalie. Och skulle ni vilja ha syskon i framtiden finns ju alltid möjligheten att adoptera. Men jag är lycklig fö er skull att ni hann med att få ett biologisk barn innan allt elände började med din kropp.Kramar i massor!
hon är helt underbar! Precis, det finns otroligt många barn som behöver en familj! Hoppas allt är bra med dig och din karl
*kramar*
-
Tack så mycketJePaLuLi skrev 2009-03-18 18:46:00 följande:Grattis till erat jubileum Förstår att du är nervös inför morgondagen. Ska tänka på dig! Kram!
och gulligt av dig att tänka på mig
Allt bra med er? *Kramar*
Marayah: Tack så mycket
vad glad jag blir! *kramar*
Leos och Vincents mamma: Tack för lyckönskningarna, dem kan jag behöva! -
Tack så mycket vännen, vad glad jag blirSkorpan08 skrev 2009-03-18 21:47:33 följande:Stolt Enbarnsmamma: Lycka till i morgon vännen, jag tänker på dig. *Kramar*I morgon fm ska Elin och jag till dagis och hälsa på, få lite inskolningstider och rundvandring. Det blir kul! Tänk vad tiden går ändå, redan 1 år sedan vi åkte in till förlossningen!På em ska vi på UL, det blir också väldigt kul och spännande!
*kramar tillbaka* Lycka till imorgon på ultraljudet
Och ge lilla Elin en stor kram från oss!!! Och ta hand om dig och familjen!
-
Tack så mycketMaria84 skrev 2009-03-18 22:01:53 följande:Stolt enbarnsmamma - kommer att tänka på dig imorron! Kram! Skorpan - vad mysigt med UL! Dagis ja, jag går fortfarande och velar på hur vi ska göra med Lucas, om vi ska sätta honom i dagiskö eller inte till hösten. Börjar bli dags att ansöka om han ska börja i augusti.
*kram kram*