Inlägg från: Stolt Enbarnsmamma |Visa alla inlägg
  • Stolt Enbarnsmamma

VI från Linköping Del 3!!!!

Här var det tyst, vilka sjusovare ni är (skoja bara) här är man uppe med tuppen! Brukar iofs inte vara uppe såhär tidigt i vanliga fall men nu är det dags att åka in till sjukhuset! Jippi vad roligt....eller inte! Jaja, vad gör man inte för att hålla sig i livet!

Hoppas ni får en underbar dag i solen och att ni får en lika underbar dag imorgon och under helgen!
    Ta hand om er och varandra!
    Hoppas ni inte kommer sakna mig för mycket haha
    Kram på er!

• Stolt Enbarnsmamma

Tänkte bara tala om för er intresserade att jag fortfarande är på sjukhuset. Kommer dock få åka hem om en stund. Jag mår sådär, ont i magen och trött.Tur att det finns morfin Ska bli skönt att få komma hem och gosa med mina älsklingar!
    Hoppas allt är bra med er andra!

• Stolt Enbarnsmamma

Tack alla ni för att ni bryr er! Det värmer verkligen och jag blir så glad! Och tack för alla era kramar, det betyder verkligen mycket för mig! Har som sagt fortfarande väldigt ont men tar fortfarande morfintabletter och andra värktabletter. Är väldigt trött så jag har inte hunnit läsa igenom allt ni har skrivit, men jag hoppas att ni alla mår bra och att även era barn och män mår fint!
    Ta hand om varandra!

• Stolt Enbarnsmamma

Maria84: Grattis på 25-årsdagen! Hoppas du har haft en underbar dag!

Jisses vad ni andra skriver mycket! Har faktiskt bara läst igenom vad ni har skrivit idag! Har ni planerat någon fika den här veckan?
    På söndag åker vi upp till dalarna och blir där i 1 vecka Nathalie är vrålförkyld och idag har vi fått medicin av läkaren. Förhoppningsvis dröjer det inte länge förens hon mår bättre.
    Själv mår jag bättre och bättre, har dock fortfarande ont i magen. Det jobbiga är att jag inte får lyfta Nathalie, men ibland kan man ju inte låta bli. Men då blir konsekvensen också att jag får mer ont :/ Känner mig tom inne i magen men det kan man tydligen göra efteråt....

Hoppas ni andra mår bra och att ni njuter av vårvärmen

• Stolt Enbarnsmamma
    Marayah skrev 2009-03-31 20:04:11 följande:
    hej gumman. Skönt att höra ifrån dig. Hoppas att Nathalie kryar på sig...  Kramen.
    Hon mår bara bättre och bättre allt bra med er? *Kram*
  • Stolt Enbarnsmamma

Idag fick vi plats på den förskola som vi ville ha så nu är jag så enormt lättad!
    I eftermiddags åkte vi ner på stan och hämtade mina nya glasögon, ett par lila från Dior, jätteläckra cellgifterna har försämrat min syn så....
    sen tog vi en glass på "Bosses glassbar" och tog en promenad hem i det underbara vädret!

Har ni varit ute och njutit av vårsolen?

• Stolt Enbarnsmamma

apipoulai: ååå vilka söta pyjamasar sån skulle lilla N haft allt bra med er? Själv är jag uppe i dalarna nu har fikat med en kompis idag, han har inte sett N tidigare (bara på kort) och han tyckte att hon var sååå söt och charmig på fredag ska vi till falun och äta påskmiddag med mina föräldrar och syskon med respektive ska ni äta någon påskmat?

• Stolt Enbarnsmamma
    Marayah skrev 2009-04-08 20:16:53 följande:
    Helloo..Va roligt att är bra med er.
    Hej hur är det med er då? Allt väl?
    Familjetrollet skrev 2009-04-08 20:22:31 följande:
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-08 19:33:06 följande:lilla N är en riktig solstråle.ni får ha en riktigt trevlig påsk med era nära och kära
    Ja det är hon verkligen jag får säga tack desamma, hoppas ni får en trevlig påsk! Hur går det med packningen?
  • Stolt Enbarnsmamma

skorpan08: Håller alla mina tummar och tår för lilla Elin! Hur går det för henne på förskolan? Och hur mår du?

• Stolt Enbarnsmamma

Tack alla för idag :)

Firstandhappy skrev 2009-04-16 19:02:14 följande:
    tack tack alla, William somnade som en gris i vagnen på bussen o vaknade nyss... resten av familjen är ganska slut med, skönt bara att värken hållt sig borta hela dagen så man har kunnat knalla runt lite...Tänkte om vi skulle boka en liten lätt picknick här snart... tyckte det lät jättetrevligt när vi pratade om det idag..Tänkte om man skulle bjuda hem er alla hit på en lambohovsvisning..har massa gräs, lekpark o en kyl att förvara mat i...
    Det låter kanon, jag kommer gärna hem till er
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!