Inlägg från: Stolt Enbarnsmamma |Visa alla inlägg
  • Stolt Enbarnsmamma

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-04-29 08:56:13 följande:
    hahahaha tiden går, v 32... "bara" max 10 veckor kvar..är så trött på att vara gravid o gå med värkande leder o inte kunna röra mig, ha ont överallt och inte kunna leka med wille..

fy vad jobbigt du har det men du får tänka på vilken guldklimp som kommer fram sen

Någon som vill träffas i valla i eftermiddag och leka lite?

• Stolt Enbarnsmamma
    Firstandhappy skrev 2009-04-29 09:01:03 följande:
    ja det är ju det som håller en uppe, tycker bara så synd om william nu som har en "tråkig" mamma, blir ju mycket bättre sen när Molgan kommer ut och man kan börja leva igen.Skulle gärna men vet inte om jag kommer ta mig någonstans idag, har ganska ont nu så får vänta ett par timmar o se hur det utvecklar sig.
    Han tycker nog inte alls att du är tråkig, kanske bara du som tror det Vi får avvakta och se hur du mår lite senare, tänkte gå dit när Nathalie har sovit middag
  • Stolt Enbarnsmamma
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-29 09:27:48 följande:
    Hade varit skoj, men jag hämtar Leo på dagis 14, så jag kan inte vara där förrän 14.30 iaf. Det kanske är för sent då?Sen vet jag inte om jag kan följa med iaf, mina ögon är nästan igensvullna av den satans allergin

Nejdå, det är inte för sent

Någon mer som vill haka på till valla?

• Stolt Enbarnsmamma
    Skorpan08 skrev 2009-04-29 12:08:18 följande:
    Jag vet inte om bäckeneet orkar. Har ju varit ute på Ikano en sväng och knallat. Nu ska jag vila lite innan jag hämtar Elin på dagis. Men jag har ju ditt nr så om jag kommer ut så ringer jag dig om jag inte ser er.
    Just ja :) det är bara å ringa om du får för dig att komma ut hittade du något på ikano?
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-29 12:11:51 följande:
    Kan du inboxa ditt nummer? Just nu är mina ögon så jobbiga så jag måste hålla mig inne så mycket som möjligt. Men det kanske hinner bli bättre.
    Det kan jag göra  
  • Stolt Enbarnsmamma
    Familjetrollet skrev 2009-04-29 12:01:41 följande:
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-29 11:58:16 följande:skulle gärna följa med,men här är det fullt upp hela dagen

Okej, det kommer fler gånger

• Stolt Enbarnsmamma
    Skorpan08 skrev 2009-04-29 12:29:00 följande:
    Ja, just det. Jag skulle ju skriva med. Den mönstrade under den gula.
    Den var fin du passar ju i brunt! Nu ska jag vila en stund medan Nathalie sover
  • Stolt Enbarnsmamma

Det finns många invandrare som beter sig illa, men det finns trots det många svenskar som beter sig minst lika illa.

• Stolt Enbarnsmamma

Om en liten stund ska vi åka till busfabriken tillsammans med en annan mamma och hennes son som är 3 månader äldre än Nathalie Det ska bli så kul! Sen blir det lunch på stan medans de små sover! I eftermiddag ska det grillas! det blir den enda brasa vi ska titta på  Ikväll blir det att mysa framför tv:n med mannen!

Ni får ha en trevlig valborg!

• Stolt Enbarnsmamma

Ni får han en trevlig dag ute i solen

Själv ska jag vara lite barnledig ska strax hem till en väninna i lambohov och hoppa lite på dansmattorna, sen kanske det blir lite singstar också 

I eftermiddag får vi nycklarna till nya lägenheten! Äntligen! Så det blir att åka några vändor varje dag fram till nästa lördag, då går det stora lasset

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!