-
Tack själv för en härlig dag ute i solenApipoulai skrev 2009-04-17 18:37:36 följande:Jag somnade också, det var på tiden. ;) En lur på soffan mår alla gott av.Tack för en trevlig stund i solen medelst Bossesglass, grym tajming vi hade. =)Tack Stolt Enbarnsmamma för en trevlig eftermiddag på stan. =)
oj så mycket fint det finns i affärerna
-
Jag träffade min Peter när jag var 17½. Vi har varit tillsammans sedan dess (för er som inte vet så fyller vi båda 27 i år). Vi skulle ha kunnat skaffa barn tidigt om vi ville, men vi båda ville skaffa oss en utbildning först. Han är mitt ALLT! Vi kommer absolut vara tillsammans tills döden skiljer oss åt! (sen får folk säga och tycka vad dem vill)
Genomsnittsåldern för förstagångsmammor är 29-32 år. Anledningen till det är ju att man vill skaffa sig en utbildning, ut och resa och att skaffa sig lite arbetslivserfarenhet innan man förhoppningsvis får barn.
Det finns de som får barn ganska snart i ett förhållande och det håller livet ut men det finns även det motsatta. Tack och lov så är alla olika! Halleluja för det
-
Just det, glömde berätta för er att jag fick resultatet på den analys som de gjorde på det de tog bort i underlivet. Ingen skymt av någon cancercell! Halleluja för det också
-
Mm, det tycker jag medthelifesaviour skrev 2009-04-20 12:30:16 följande:Vad bra! :D Hallelujah ja!
Ja, det känns så skönt! Det får vi verkligen hoppas!dinana skrev 2009-04-20 12:33:21 följande:Guu så härligt! Nu får vi verkligen hoppas att cancern håller sig borta för evigt. -
Tack för alla gratulationer! Jag är så enormt lättad så ni anar inte! Det enda jag har framför mig är bröstoperationen, men den blir inte av riktigt än. Imorgon ska jag till onkologen och prata lite med läkaren om en del frågor jag har. Jag tycker verkligen inte om det huset, påminner om för mycket hemskt. Och lukten ska vi bara inte prata om! Cellgiftslukten!
Nä usch...nu ska jag cykla till valla med stumpan och klappa på djuren!
Någon som vill ses imorgon förmiddag? -
Det verkar vara en del som fyller år nu
Peter fyller år på söndag, han blir dock bara 27 år så han har några år på sig innan krisen kanske kommer
Jag har iaf inga problem att hitta present till honom, jag vet precis vad jag ska hitta på
-
haha
han önskar sig faktiskt en cykelhjälm (han tävlar i mountainbike) och ett par nya skor så det blir inte så svårt
sen ska han självklart få frukost på sängen, en god middag och en smaskig tårta
och lite mys såklart
-
Familjetrollet: Det går bara fint, vi har inte packat klart än men är på god väg iaf! Längtar till flytten...ska bli kul å flytta faktiskt...lägenheten är kanonfin! Ni blir en hel del som bor i skägget
-
Jag njuter för fullt av dagarna, man vet aldrig när den sista kommer (inte för att tänka negativt). Men har man varit svårt sjuk så blir inte livet som det var innan. Sen finns det en till anledning men den skriver jag nog inte här (finns så många snokande människor här).
-
Jag har också en bilddagbok nathalie07.bilddagboken.se
Eftersom det finns alltför många snokande själar där ute så måste man ha ett gästlösenord. För er som är intresserade säg till så mailar jag över lösenordet