VI från Linköping Del 3!!!!
Om vi ska prata om något roligare så kan ni ju skriva och berätta vad ni har för planer för våren/sommaren?
inte långt kvar!
Om vi ska prata om något roligare så kan ni ju skriva och berätta vad ni har för planer för våren/sommaren?
inte långt kvar!
Smileymalin: Jag tycker verkligen att det låter toppen och den enda funderingen jag har är följande: jag kommer jobba 75% och mannen jobbar 100%, hur ska man hinna jobba på förskolan också? Det känns som att tiden fattas!
Smileymalin: Det vet jag inte än, ska dit imorgon och titta
hoppas det är efter 15 för då borde jag ju kunna och likaså maken, Han kan flexa fr.o.m kl.15. Jag jobbar själv på förskola så jag borde ju sluta innan 15 någon av dagarna. Har du dina barn på kooperativ?
Hej på er!
Känner mig en aning stressad, panikslagen och oroad idag. Kan inte komma i morgon på fikat. Fick veta idag att flera förskolor i gottfridsberg redan är fulla till hösten. Mycket barn i området. Vi har inte så många alternativ kvar. Ska titta på två stycken imorgon (var meningen att vi bara skulle titta på ett men fick tag i en till förskola idag) som ligger i området. Det finns ett tredje men där vill vi inte ha henne. Ska prata med min chef imorgon och höra om hon vet något mer om min placering. Vill ju helst ha henne i mitt område. suck, en aning rörigt. Jag vill inte ha henne på en 2garantiförskola" för att sedan behöva skola in henne igen på en annan förskola
Fick dessutom veta idag att de ska halvera styrkan på mannens arbete. Tror tyvärr inte att det är så stor chans att han får vara kvar då han inte arbetat där sålänge
usch, detta var verkligen inte vad vi behövde nu!