• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    Maria84 skrev 2009-03-11 14:39:02 följande:
     Smultronstället blir det här med Ett måste varje sommar! Och knalla längs kanale, Liam älskar att kolla på båtarna och i år har vi nog två killar som gillar det  
    Förra året var vi o åt på det där stället där de har pannkakor (kommer inte ihåg vad det heter nu), det var väldigt uppskattat av Leo, så det blir nog det i år igen.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-11 14:40:01 följande:
    trädgårdstorget, vet inte vart vi ska gå än...
    ah men all ber där då
    Åh vad jag längtar
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-11 14:43:56 följande:
    Fast om man ska säga så om alla jobb så är det nog ganska självklart att det inte finns så mycket. Man får söka allt lixom. Sen för din del så handlar det ju bara om några månader än då o allt är ju bättre än att vara arbetslös.
    korrigering, hoppas på att bli sjukskriven för att man inte orkar...
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2009-03-11 14:37:06 följande:
    Har bara sökt på ams, har ju inte någon lokaltidning.. (vad nu det är?) Telefonkatalogen???
    Vi får Linköpings posten hem i brevlådan varje vecka, vet iofs inte om det finns jobb i den. Slänger den nästan alltid direkt.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana

Jag får väl ta mitt pick och pack och dotter och gå till biblioteket då... har inte sett till telefonkatalogen sen jag flyttade från Kalmar.. och den funkar ju inte så bra här.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-11 14:41:52 följande:
    ja precis... drömma kan man ju alltid. får väl start eget i värsta fall.. nej, jag skall ta å gräva ner mig nu... återkommer när snön försvunnit...
    snö å tråk får du nog räkna med nån månad till tyvärr, kan inte minnas att våren brukar komma i mars inte... snarare i slutet på april

http://www.arbetsformedlingen.se/go.aspx?c=31409
    Åh vad jag längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-11 14:45:00 följande:
    ah men all ber där då
    nice nice, kommer med bussen straxt innan så vi ses, Sanna kommer med sen.. o en massa andra kvigor som jag aldrig träffat innan *urr*
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-11 14:40:11 följande:
    Vincent o jag har föresten varit o badat idag tillsammans med Lillisen o Linus, det var jättemysigt o trevligt Första gången för Vincent o först var han jätterädd, men det släppte efter ett tag, då var det jättekul tyckte han Det blir verkligen fler ggr! Tänkte kanske gå en gång varannan vecka när Leo är på dagis.
    Åh vad mysigt!
    Lucas älskar verkligen att bada. I Eskilstuna var vi iväg väldigt ofta, både på babysim och till badhuset. Tyvärr är det ju inte lika lätt nu när man har två. Men vi ska absolut ta oss till badhuset nån helg framöver. Kanske redan på söndag
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-11 14:50:44 följande:
    Jag får väl ta mitt pick och pack och dotter och gå till biblioteket då... har inte sett till telefonkatalogen sen jag flyttade från Kalmar.. och den funkar ju inte så bra här.
    allt finns på internet å då kan du sitta hemma i värmen...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-11 14:51:10 följande:
    nice nice, kommer med bussen straxt innan så vi ses, Sanna kommer med sen.. o en massa andra kvigor som jag aldrig träffat innan *urr*
    neeeej fan

tillfällig sinnesförvirring!

mannen å ja ska ju till IKEA å spana när han har lekt hokeyspelare färdigt ju...

får baka mig en kladdkaka å komma över till dig nån da iställe...
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!