Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Marayah
    Fru T skrev 2009-03-11 15:55:51 följande:
    får ju inte åka dit när det är som varmast det är lugnast på vardagar å när det inte är stekande sol... glassen är ju god ändå
    Det var smart tänkt.
    Marko 031103, Filip 080621
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-03-11 15:55:51 följande:
    får ju inte åka dit när det är som varmast det är lugnast på vardagar å när det inte är stekande sol... glassen är ju god ändå
    Nä det är sant. Vi bodde ju inte här då så det var en lördag. Dock var det ösregn men det hindrade visst inte folk att ta en glass
    Vi gick till det där stället på torget istället.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma

Ja, vi har till o med varit på smultronstället när det har regnat Då var det inte mycket folk av nån anledning Nu öste det inte ner utan duggade mera o det var lite mysigt att sitta under de där solparasollen då.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-03-11 16:04:28 följande:
    Nä det är sant. Vi bodde ju inte här då så det var en lördag. Dock var det ösregn men det hindrade visst inte folk att ta en glass Vi gick till det där stället på torget istället.
    deras glass är ju godare så ni gjorde ett bra val
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

nephepp nu har mannen lekt hokeyspelare klart så nu ska vi ut till tornby å spana ska nog allt lyckass övertala honom te lite shopping *gnider änderna å smider planer*

Åh vad jag längtar

Var det nån föresten som ville hitta på nåt imorgon eftermiddag efter kl 14?

• Marayah
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-11 16:23:46 följande:
    Var det nån föresten som ville hitta på nåt imorgon eftermiddag efter kl 14?
    Ja var på, men nu känns det lite dumt när mini e sjuk.
    Marko 031103, Filip 080621
    Marayah skrev 2009-03-11 16:28:41 följande:
    Ja var på, men nu känns det lite dumt när mini e sjuk.
    Ja, det förstår jag.
  • Familjetrollet

jösses vad ni skriver
    orkar inte svara på alla inlägg så jag gör en sammanfattning

i sommar ska vi fortsätta bygga på stugan,planera tomten för nästa år.bada och göra små utflykter till söderköping osv.vi vet ju inte än hur makens semester blir

ang söka jobb.så förstår jag hur Dinana tänker.det är inte lätt att söka jobb hela tiden,stressa osv när läkaren har gett order om att hon ska ta det lugnt.hon är antagligen rädd för att föda förtidigt igen eller få svåra graviditetskomplikationer.jag tycker att arbetsförmdelingen borde ta hänsyn till gravida.alla gravida mår inte 100% bra,det finns de som har graviditetskomplikationer från första månaden.och som gravid lyder man ju läkarens råd först för sitt barns säkerhet,jobbsökande kommer ju längre ner på listan då.

men alla tycker olika.

ang fikat så kan jag inte imorgon,men nästa vecka ska jag kunna ta en fika om nån är fikasugen då

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!