• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2009-03-11 16:58:45 följande:
    jösses vad ni skriverorkar inte svara på alla inlägg så jag gör en sammanfattningi sommar ska vi fortsätta bygga på stugan,planera tomten för nästa år.bada och göra små utflykter till söderköping osv.vi vet ju inte än hur makens semester blirang söka jobb.så förstår jag hur Dinana tänker.det är inte lätt att söka jobb hela tiden,stressa osv när läkaren har gett order om att hon ska ta det lugnt.hon är antagligen rädd för att föda förtidigt igen eller få svåra graviditetskomplikationer.jag tycker att arbetsförmdelingen borde ta hänsyn till gravida.alla gravida mår inte 100% bra,det finns de som har graviditetskomplikationer från första månaden.och som gravid lyder man ju läkarens råd först för sitt barns säkerhet,jobbsökande kommer ju längre ner på listan då.men alla tycker olika.ang fikat så kan jag inte imorgon,men nästa vecka ska jag kunna ta en fika om nån är fikasugen då
    Vi pratade om att ta en fika på kvällen nästa vecka, då kanske du kan?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Sen två nya bilder på barnen..

Leo bakar mördegskakor med mamma

Leo bakar mördegskakor med mamma

Vincent har krupit upp o satt sig i sin läragåvagn =)

Vincent har krupit upp o satt sig i sin läragåvagn =)

Klickbara..

• Skorpan08
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-11 16:23:46 följande:
    Var det nån föresten som ville hitta på nåt imorgon eftermiddag efter kl 14?
    I morgon em ska jag skjutsa tonåringar över hela stan men om någon har lite tid över på fredag fm är jag öppen för förslag.
    Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
    Skorpan08 skrev 2009-03-11 17:57:28 följande:
    Hahaha, Elin började skratta som en tok Vad duktig han är.
    Hihi
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-03-11 17:53:54 följande:
    I morgon em ska jag skjutsa tonåringar över hela stan men om någon har lite tid över på fredag fm är jag öppen för förslag.
    Jag, Marayah och Stolt enbarnsmamma tänkte ta en fika/lunch på Ikano på fredag. Du kan väl följa med då?
    Nån mer som vill hänga på?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • thelifesaviour

Idag har jag varit på inskrivningen, tyckte så mycket bättre om min barnmorska den här gången. Inskrivningen gick helt perfekt, alla värden var perfekta. Vikten är ju vad den är, men den påpekade hon knappt alls. :)

• SmileyMalin

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-11 13:06:28 följande:

Har någon av er någon erfarenhet av föräldrakooperativ?
    jag jobbar på ett
    Firstandhappy skrev 2009-03-11 13:08:06 följande:
    helt underbart när det fungerar, de har ett här i lambohov som jag tänkte jag skulle kolla in...
    finns nog närmare 4-5 stycken åtminstone i Lambohov, vilket ska du kolla?
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!