• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma

När jag skulle flytta hit för snart 6 år sen, så ringde jag alla vårdboenden o hemtjänster i hela stan för att se om jag kunde få nåt sommarjobb, jag hade precis gått färdigt gymnasiet då o var utbildad undersköterska. Jag fick jobb då över sommaren o alla uppskattade att jag ringde personligen o frågade för det tydde på att jag brydde mig o var intresserad sa de.
    Så man ska inte stirra sig blind på ams..det är bättre att ringa runt själv.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T

ja tror inte ja fått nåt jobb av alla mail å brev ja skickat utan alla har vartit genom telefonkontakt...

Åh vad jag längtar
  • Leos och Vincents mamma
    JePaLuLi skrev 2009-03-11 14:51:44 följande:
    Åh vad mysigt!Lucas älskar verkligen att bada. I Eskilstuna var vi iväg väldigt ofta, både på babysim och till badhuset. Tyvärr är det ju inte lika lätt nu när man har två. Men vi ska absolut ta oss till badhuset nån helg framöver. Kanske redan på söndag
    Ja, det var mysigt. Vi har inte varit nångång med Vincent eftersom det är svårt när Leo är med oxå. Iaf när jag är själv på dagarna..
    O babysim tyckte vi var för dyrt..
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Marayah

Jisses, nu har ni skrivit sådär mkt igen på så kort tid. Tog lite tid att läsa igenom.
    Här har man faktiskt hittat jobb genom att skicka via ams. Men de e nog så sant som de e sagt att de lönar sig att ringa runt för då vet dom att man e intresserad..

Fru T: Men fy va hemskt! Hur kan man glömma ett 2 årigt bar i badet. :-S
    Becka: Ja, de hoppas ja med. Tur att ja inte åkte o bada iaf. va roligt att ni hade de bra o att han gillade de till slut..
    Stolt enbarnsmamma: Här så e de ca 1 månad kvar så åker vi till mina föräldrar i 2 veckor. Annars får vi se vad tiden säger. Vi funderar på High chaparall. Marko vill så gärna dit.
    Skorpan: Ja kanske man ska söka sig till smultronstället o se va de e för nått. O gå efter göta kanal skulle ju vara intressant med, för de har ja inte gjort nån gång.

Marko 031103, Filip 080621
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2009-03-11 15:32:18 följande:
    Jisses, nu har ni skrivit sådär mkt igen på så kort tid. Tog lite tid att läsa igenom.Här har man faktiskt hittat jobb genom att skicka via ams. Men de e nog så sant som de e sagt att de lönar sig att ringa runt för då vet dom att man e intresserad.. Fru T: Men fy va hemskt! Hur kan man glömma ett 2 årigt bar i badet. :-SBecka: Ja, de hoppas ja med. Tur att ja inte åkte o bada iaf. va roligt att ni hade de bra o att han gillade de till slut.. Stolt enbarnsmamma: Här så e de ca 1 månad kvar så åker vi till mina föräldrar i 2 veckor. Annars får vi se vad tiden säger. Vi funderar på High chaparall. Marko vill så gärna dit. Skorpan: Ja kanske man ska söka sig till smultronstället o se va de e för nått. O gå efter göta kanal skulle ju vara intressant med, för de har ja inte gjort nån gång.
    Om ni ska till High chaparall får du hälsa till mitt ex. Haha, han är stuntman där
    Förstår inte varför inte Patrik vill att vi ska åka dit :-O

Smultronstället är ju hur mysigt som helst. Men det brukar tyvärr vara låååång kö!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Marayah
    JePaLuLi skrev 2009-03-11 15:36:31 följande:
    Om ni ska till High chaparall får du hälsa till mitt ex. Haha, han är stuntman där Förstår inte varför inte Patrik vill att vi ska åka dit :-O Smultronstället är ju hur mysigt som helst. Men det brukar tyvärr vara låååång kö!
    Hihi, vi får väl ta o göra de då. {#lang_emotions_tongue_out}
    Får se om vi får med mina eller Jockes päron, eller till o med kanske båda. Jockes föräldrar åker ju dit VARJE år. Hugo har ju jobbat där nere. Man e ju inte indian mannen för intet.
  • JePaLuLi

Niclas jobbar också där varje sommar. Det har han gjort i många år så jag har spenderat många somrar där nere mitt ute i ingenting och levt i kollektiv.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Marayah
    JePaLuLi skrev 2009-03-11 15:48:22 följande:
    Niclas jobbar också där varje sommar. Det har han gjort i många år så jag har spenderat många somrar där nere mitt ute i ingenting och levt i kollektiv.
    Hihi, lät skojjsigt.
  • dinana
    Om ni ska till High chaparall får du hälsa till mitt ex. Haha, han är stuntman där Förstår inte varför inte Patrik vill att vi ska åka dit :-O Smultronstället är ju hur mysigt som helst. Men det brukar tyvärr vara låååång kö!
    Har en gammal älskling där också faktiskt.. men tror inte att han jobbar kvar där längre... han jobbade som stuntman där när jag var yngre.. men tror han drog till Danmark istället och jobbade på stuteri istället.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Fru T
     :-OSmultronstället är ju hur mysigt som helst. Men det brukar tyvärr vara låååång kö!
    får ju inte åka dit när det är som varmast

det är lugnast på vardagar å när det inte är stekande sol... glassen är ju god ändå
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!