• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Maria84

Åh sitter och väntar på att den jädra telefonen ska ringa nån gång. Visserligen är det inte säkert att den ringer alls. Skjutsade ju in sambon till halv 11 till US idag och de skulle ringa från receptionen när han började bli klar för att hämtas såvida han inte fick ta sjuktaxi hem men med de nya reglerna som gör att typ ingen kan åka den så får jag nog hämta honom. Så det är bara att vänta och vänta.

Sen är det ju så typiskt, fogarna höll sig någorlunda i schack inatt så jag hade kunnat sova. Om det inte hade varit så att Lullebulle vaknade vid 2 och inte somnade om förrän typ halv 5! Och sen att sambon låg och vred på sig hela tiden, så fort jag somnade till så vände han på sig och jag vaknade.
    Så en aningen seg imorse och är fortfarande för den delen. Och det är fullt ös här hemma på grabbarna

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-03-11 14:23:39 följande:
    ams, lokaltidningar, telefonkatalogen... 35 st?? ja men då har du ju sökt fler än vanligt då!! Hoppas du inte bara skickade iväg en sån där snabbansökan via ams, de suger o ingen har fått jobb på en sån..
    Asså... jag blir så nedstämd när jag går på arbetsintervjuer så skulle säkert bli lite upplivad om man blev inbjuden till en intervju som chefsläkare... *hihi* men sen har jag nada utbildning eller erfarenhet så chanserna är väl väldigt små. vill tillbaka till mitt gamla jobb, men min sambo vill ju inte flytta nu när han fått jobb. och frågan är om jag skulle ha någon chans få mitt gamla ställe nu när jag varit borta så länge.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

Har bara sökt på ams, har ju inte någon lokaltidning.. (vad nu det är?)

Telefonkatalogen???

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Fru T
    Svar på #1355
    Smultronstället är ju ett måste på sommaren vi har som trdition i familjen att gå dit 1a maj, brukar få konkurera med alla knuttar som kört i förstamaj tåget i norrköping då

jag arbetade som slussvakt ett par sommrar efter gymnasiet å va ofta på slussen vid smultronstället, snacka om att det blev många glassar dom åren...

mamsen min bor ju fortfarande i sörping så en hel del glass blir det, men ibland tar vi komfekthörnan på rådhustorget istället (brevid systemet å under LaUva) dom gör sin glass själva å hjäääälp va god den är!! kan säga att det är VÄRT att åka till sörping bara för deras glass, å sen strotsa på kanalbanken...
    Åh vad jag längtar
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-03-11 14:35:49 följande:
    Asså... jag blir så nedstämd när jag går på arbetsintervjuer så skulle säkert bli lite upplivad om man blev inbjuden till en intervju som chefsläkare... *hihi* men sen har jag nada utbildning eller erfarenhet så chanserna är väl väldigt små. vill tillbaka till mitt gamla jobb, men min sambo vill ju inte flytta nu när han fått jobb. och frågan är om jag skulle ha någon chans få mitt gamla ställe nu när jag varit borta så länge.
    satsa på att skaffa ett liknande jobb här då...
    inte mycket som blir bra om man har en negativ syn på allt...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-11 14:32:18 följande:
    Miss fru T, ska inte med på fika med massa andra gravida damer?? ska ses på stan nu kl 16...
    jooo, vart??
    Åh vad jag längtar
  • Maria84
    Skorpan08 skrev 2009-03-11 14:30:49 följande:
    Ja, det är ju mycket roligare att prata om! Här har vi planerat för en handikappsvänlig sommar. Vi hade tänkt åka till Kolmården men det blir Safariparken istället. Sen ska vi besöka Tom Tit i Södertälje och en tur till Gröna Lund. Jag ska dock inte åka några karuseller, det är mest för tonåringarnas skull. Alla måste ju bli glada!Sen blir deet säkert några turer till Smultronstället i Sörping också, mums. Sen måste jag snusa bebis med, har två nära vänner som ska ha i juni och juli. Myyys.
     Smultronstället blir det här med Ett måste varje sommar! Och knalla längs kanale, Liam älskar att kolla på båtarna och i år har vi nog två killar som gillar det  
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-11 14:38:39 följande:
    jooo, vart??
    trädgårdstorget, vet inte vart vi ska gå än...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!