• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-11 13:56:37 följande:
    jadå den hoppar omkring å har sig, tror allt det är nån som tycker det är trångt där inne nu för hon liksom trycker sig utåt. Dessutom har ja kommit på att hon gillar musik så svänger runt mina lurviga (för det vill ja lova att dom är) med radion på hög volym så fort mannen är vaken
    ahhhh, visst är det mys att dansa med bebis i magen när man känner att den röjjer...
    hahahhaha ska se wille nu när man slår igång stereon på hög volym... riktig bootyshaking där kan jag lova, han är så söt den lilla kalasbyxmannen... sen sparkas det friskt i magen med...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-11 13:57:41 följande:
    önskar bara man kunde utnyttja den lite mer innan förlossningen, men men det får badas efter..Kommer tillbringa otroligt mycket tid ute hos mamma och mormor på landet nu under sommaren, blir knäpp av att vara i stan när solen skiner..
    ja tycker me det är trist att va inne i stan när det är fina sommardagar, funderar på att rymma till mormors lilla hus på västkusten... synd bara att mannen jobbar...
    Åh vad jag längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-11 13:58:23 följande:
    Meen guud va taskigt, fattar inte alls varför dom inte ville ha dig
    nääää inte jag heller (svänger med det blonda håret o blinkar med ögonen) fattar asså typ inget alls, va ju typ massa jätte bra på dom jobben kunde jag ju typ ha varit..
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-11 13:59:57 följande:
    ahhhh, visst är det mys att dansa med bebis i magen när man känner att den röjjer...hahahhaha ska se wille nu när man slår igång stereon på hög volym... riktig bootyshaking där kan jag lova, han är så söt den lilla kalasbyxmannen... sen sparkas det friskt i magen med...
    hehe ja det är nog det ända ja faktist tycker är mysigt!

kalasbyxa är så sött tycker ja
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-11 14:01:19 följande:
    nääää inte jag heller (svänger med det blonda håret o blinkar med ögonen) fattar asså typ inget alls, va ju typ massa jätte bra på dom jobben kunde jag ju typ ha varit..
    liksom!
    Åh vad jag längtar
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-03-11 14:01:19 följande:
    Verkligen helt sjukt asså.
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-11 14:00:18 följande:
    ja tycker me det är trist att va inne i stan när det är fina sommardagar, funderar på att rymma till mormors lilla hus på västkusten... synd bara att mannen jobbar...
    rym dit du, passa på att ta lite semester o bara vara med dig själv o njuta.. skulle vara hur skööönt som helst att komma längre bort..

ja just jävlar, du har ju redan fött då!!  ja då blir det inte mycket "bara för dig själv".. hoppsan
  • thelifesaviour
    Maria84 skrev 2009-03-11 13:56:13 följande:
    Kånka på en stor mage förmodligen Sen lite beroende på hur jag mår, men Kolmården och High Chaparall står på listan bla. Från juli ska jag snusa bebis, inte min egen utan lillsyrrans. Lite jobb kanske det blir om jag hittar nåt tillfälligt och klarar av det med graviditeten, annars går jag föräldraledig till 1 augusti. Sen är det lite andra småtripper inplanerade.
    Det ska jag också! Kånka på en stor mage och jobba jobba jobba! Och bada. Bada ska jag göra.
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-11 14:03:19 följande:
    rym dit du, passa på att ta lite semester o bara vara med dig själv o njuta.. skulle vara hur skööönt som helst att komma längre bort..ja just jävlar, du har ju redan fött då!!  ja då blir det inte mycket "bara för dig själv".. hoppsan
    ne blir ju inte riktigt själv å ja tror inte mannen skulle uppskatta att ja tog bebis å rymde den första tiden
    Åh vad jag längtar
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-03-11 14:02:48 följande:
    Verkligen helt sjukt asså.
    Fru T skrev 2009-03-11 14:02:31 följande:
    liksom!
    hur söta är ni inte då???
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!