• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Marayah
    Skorpan08 skrev 2009-03-12 17:57:57 följande:
    Ok, Då står jag vid ingången då, antingen inne eller ute. Beroende på vädret.
    Va kul!! Då ses vi där.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-12 18:58:30 följande:
    Hej på er! Känner mig en aning stressad, panikslagen och oroad idag. Kan inte komma i morgon på fikat. Fick veta idag att flera förskolor i gottfridsberg redan är fulla till hösten. Mycket barn i området. Vi har inte så många alternativ kvar. Ska titta på två stycken imorgon (var meningen att vi bara skulle titta på ett men fick tag i en till förskola idag) som ligger i området. Det finns ett tredje men där vill vi inte ha henne. Ska prata med min chef imorgon och höra om hon vet något mer om min placering. Vill ju helst ha henne i mitt område. suck, en aning rörigt. Jag vill inte ha henne på en 2garantiförskola" för att sedan behöva skola in henne igen på en annan förskola Fick dessutom veta idag att de ska halvera styrkan på mannens arbete. Tror tyvärr inte att det är så stor chans att han får vara kvar då han inte arbetat där sålänge usch, detta var verkligen inte vad vi behövde nu!
    Va trist.
    Marko 031103, Filip 080621
  • JePaLuLi
    Hej på er!Känner mig en aning stressad, panikslagen och oroad idag. Kan inte komma i morgon på fikat. Fick veta idag att flera förskolor i gottfridsberg redan är fulla till hösten. Mycket barn i området. Vi har inte så många alternativ kvar. Ska titta på två stycken imorgon (var meningen att vi bara skulle titta på ett men fick tag i en till förskola idag) som ligger i området. Det finns ett tredje men där vill vi inte ha henne. Ska prata med min chef imorgon och höra om hon vet något mer om min placering. Vill ju helst ha henne i mitt område. suck, en aning rörigt. Jag vill inte ha henne på en 2garantiförskola" för att sedan behöva skola in henne igen på en annan förskola Fick dessutom veta idag att de ska halvera styrkan på mannens arbete. Tror tyvärr inte att det är så stor chans att han får vara kvar då han inte arbetat där sålänge usch, detta var verkligen inte vad vi behövde nu!
    Jättetråkigt att du inte kan komma imorgon, men jag förstår dig...
    Ännu tråkigare med makens jobb. Hoppas att det löser sig! Kram!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana

Vi beställde dagisplats till Molly i januari, och fick in henne i augusti. Så jag kan tänka mig att det kan ta tid.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Fru T

ja dyker upp på fikat i morron om jag orkar

sover ju som en kratta så det brukar bli att ja är vaken större delen av natten, första halvan sover ja bra, så ja brukar sova ett par timmar framför tevin på förmiddan.... kan omöjligt sova med mannens alla läten brevid mig så ja försöker putta ut han till soffan men han tycks inte alls tycka det är nån bra idé..

Åh vad jag längtar
  • Fru T

vart hos bm idag å hon bara skratta när hon skulle mäta magen å lyssna på hjärtat magen hoppade nämligen runt å upp å fram å tebax helatiden

Åh vad jag längtar
  • Leos och Vincents mamma
    Hej på er!Känner mig en aning stressad, panikslagen och oroad idag. Kan inte komma i morgon på fikat. Fick veta idag att flera förskolor i gottfridsberg redan är fulla till hösten. Mycket barn i området. Vi har inte så många alternativ kvar. Ska titta på två stycken imorgon (var meningen att vi bara skulle titta på ett men fick tag i en till förskola idag) som ligger i området. Det finns ett tredje men där vill vi inte ha henne. Ska prata med min chef imorgon och höra om hon vet något mer om min placering. Vill ju helst ha henne i mitt område. suck, en aning rörigt. Jag vill inte ha henne på en 2garantiförskola" för att sedan behöva skola in henne igen på en annan förskola Fick dessutom veta idag att de ska halvera styrkan på mannens arbete. Tror tyvärr inte att det är så stor chans att han får vara kvar då han inte arbetat där sålänge usch, detta var verkligen inte vad vi behövde nu!
    Vad trist med din mans jobb Hoppas att det löser sig.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

Nu sover båda barnen o jag ligger i soffan o tar det lugnt Längtar efter sambon nu, såg honom bara som hastigast i morse när han pussade mig hej då..

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Fru T skrev 2009-03-12 19:28:56 följande:
    vart hos bm idag å hon bara skratta när hon skulle mäta magen å lyssna på hjärtat magen hoppade nämligen runt å upp å fram å tebax helatiden
    haha, vad mysigt.. ungefär så jag känner det just nu... verkar som bebis har värsta gympalektionen där inne.. och nu när man har ätit också så trycks ju allting ut extra mycket också... kan inte sitta intill skrivbordet längre som jag brukar.. utan får sitta på armlängds avstånd =)
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-12 19:45:21 följande:
    haha, vad mysigt.. ungefär så jag känner det just nu... verkar som bebis har värsta gympalektionen där inne.. och nu när man har ätit också så trycks ju allting ut extra mycket också... kan inte sitta intill skrivbordet längre som jag brukar.. utan får sitta på armlängds avstånd =)
    ja måste sitta bakåtlutad helatin så här är det datan i knät å fötterna på soffbordet som gäller
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!