• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-13 11:37:07 följande:
    nemen oj är det fredag den 13e en gång till redan du får gärna inboxa om du vill prata om vad det är som hänt
    yes, vi har två måander med samma datum på rad, feb+mars sammanföll bra lustigt i år..
    måste kolla upp hur ofta det händer...
  • Firstandhappy

Every year has at least one of these fateful days and some years have three. The pattern repeats itself over time, with 48 occurrences every 28 years.

jaha då har man lärt sig nåt nytt idag då..

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-13 11:47:17 följande:
    Every year has at least one of these fateful days and some years have three. The pattern repeats itself over time, with 48 occurrences every 28 years.jaha då har man lärt sig nåt nytt idag då..
    japp det va mer än ja viste..
    Åh vad jag längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-13 12:00:04 följande:
    japp det va mer än ja viste..
    varje dag är fylld av nya kunskaper att lära sig..
  • Firstandhappy

va dött det blev, är det verkligen bara jag som inte hår nåt att göra på hela dagen...

• Skorpan08

Tack tjejer för snabblunchen. Trist att jag inte kunde stanna längre. Men men...
    Alla dagar blir inte som man planerat.
    Det blev ju inge busfabriken heller, men jag har ju visat bilen iaf. Han skulle iväg och kolla en till nu sen höra av sig i em. Han tyckte den var helt ok iaf. Hoppas han köper den i em. Det skulle vara skönt att ha det avklarat.

Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-03-13 14:01:16 följande:
    Tack tjejer för snabblunchen. Trist att jag inte kunde stanna längre. Men men...Alla dagar blir inte som man planerat.Det blev ju inge busfabriken heller, men jag har ju visat bilen iaf. Han skulle iväg och kolla en till nu sen höra av sig i em. Han tyckte den var helt ok iaf. Hoppas han köper den i em. Det skulle vara skönt att ha det avklarat.
    då håller jag tummarna att de köper bilen.här fungerar bilen igen.dyrt blev det men vad ska man göra...bilen måste vi ha till flytten.
  • Maria84

Här har jag det slappt. Har ju sambon hemma nu om dagarna med och idag börjar han komma igång lite smått igen tack vare smärtstillandet.
    Har haft en usel natt, blödde igår kväll/natt och har haft ont under natten så jag har inte kunnat koppla av för att sova ordentligt. Och så tyckte Lucas att det var skoj att vara vaken några timmar inatt. Har fortfarande ont så jag tar det lugnt. Behöver egentligen städa av då vi får besök i helgen men får försöka lite senare.

Skorpan - hoppas att han köper bilen!

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • Leos och Vincents mamma

Jag har varit o lunchat med en kompis i Mjärdevi center, sen gick vi därifrån o hem, en ganska lång promenad. Då gick vi hem till henne ett tag innan jag skulle hämta Leo på dagis. Nu är Leo ute o leker själv på framsidan, strax ska vi till stan o möta sambon. Måste handla till kalaset på söndag.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-03-13 14:01:16 följande:
    Tack tjejer för snabblunchen. Trist att jag inte kunde stanna längre. Men men...Alla dagar blir inte som man planerat.Det blev ju inge busfabriken heller, men jag har ju visat bilen iaf. Han skulle iväg och kolla en till nu sen höra av sig i em. Han tyckte den var helt ok iaf. Hoppas han köper den i em. Det skulle vara skönt att ha det avklarat.
    Tack själv. Alltid så trevligt att träffa dig och sötnosen!
    Ingen fara, det blir ju fler ggr. Vi gick till Maxi och sen hem igen så du missade inte så mycket
    Håller tummarna för att han köper bilen!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!