• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • dinana

vilken ingång skall vi ses vid.. finns ju två stycken om jag inte minns helt fel...

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • playmate86

tänkte bara kolla..

i morgon när jag ringer till kvinnohälsan och pratar med dem vad ska jag säga???

för ca två år sen förlorade jag ett barn i akut abort då det var skallbråck och de sa att det var en risk på 1 på 100 nu istället för 1 på 1000 som det var då.. är så himla nervös aldrig ringt dit själv förut så vet inte riktig vad jag ska säga...

behöver alla tips och råd som jag kan få

• JePaLuLi
    playmate86 skrev 2009-03-12 20:00:19 följande:
    tänkte bara kolla..i morgon när jag ringer till kvinnohälsan och pratar med dem vad ska jag säga???för ca två år sen förlorade jag ett barn i akut abort då det var skallbråck och de sa att det var en risk på 1 på 100 nu istället för 1 på 1000 som det var då.. är så himla nervös aldrig ringt dit själv förut så vet inte riktig vad jag ska säga... behöver alla tips och råd som jag kan få
    Berätta som det är, vad som hände sist och att du nu är gravid igen. De kommer fråga när sista mensen var och när du fick ett positivt test. Det kommer gå jättebra ska du se!
    Grattis!
    Fru T skrev 2009-03-12 19:27:03 följande:
    ja dyker upp på fikat i morron om jag orkar sover ju som en kratta så det brukar bli att ja är vaken större delen av natten, första halvan sover ja bra, så ja brukar sova ett par timmar framför tevin på förmiddan.... kan omöjligt sova med mannens alla läten brevid mig så ja försöker putta ut han till soffan men han tycks inte alls tycka det är nån bra idé..
    Vad trevligt! Du är välkommen!!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Apipoulai
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-12 18:58:30 följande:
    Hej på er!Känner mig en aning stressad, panikslagen och oroad idag. Kan inte komma i morgon på fikat. Fick veta idag att flera förskolor i gottfridsberg redan är fulla till hösten. Mycket barn i området. Vi har inte så många alternativ kvar. Ska titta på två stycken imorgon (var meningen att vi bara skulle titta på ett men fick tag i en till förskola idag) som ligger i området. Det finns ett tredje men där vill vi inte ha henne. Ska prata med min chef imorgon och höra om hon vet något mer om min placering. Vill ju helst ha henne i mitt område. suck, en aning rörigt. Jag vill inte ha henne på en 2garantiförskola" för att sedan behöva skola in henne igen på en annan förskola Fick dessutom veta idag att de ska halvera styrkan på mannens arbete. Tror tyvärr inte att det är så stor chans att han får vara kvar då han inte arbetat där sålänge usch, detta var verkligen inte vad vi behövde nu!
    Nu får det var nog med skit, tycker jag. *sätter ner foten och ser arg ut* {#lang_emotions_yell}
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Familjetrollet

god morgon

här mår man för jävligt.har knappt kunnat sova inatt.tur nog så har lillan kunnat sova trots det som hände igår.

hur dags ska ni fika?jag skulle jättegärna följa med på fika idag,för hemma vill jag knappt vara idag

• thelifesaviour

Ah, vad jag älskar sovmorgon! Mysigt att ligga kvar i sängen när man vaknar och att få äta frukost länge.

• thelifesaviour

Ah, vad jag älskar sovmorgon! Mysigt att ligga kvar i sängen när man vaknar och att få äta frukost länge.

• Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2009-03-13 07:13:38 följande:
    god morgonhär mår man för jävligt.har knappt kunnat sova inatt.tur nog så har lillan kunnat sova trots det som hände igår.hur dags ska ni fika?jag skulle jättegärna följa med på fika idag,för hemma vill jag knappt vara idag
    Vad skönt att lillan kunde sova!
    Vi ska träffas vid ingången på framsidan ca 11.30. Vore jättekul om du kan komma. Förstår så väl att det är jobbigt att vara hemma.
    Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • Skorpan08

Stolt enbarnsmamma: Vad jobbigt för er. Men du vet; efter regn kommer solsken!

• Skorpan08
    thelifesaviour skrev 2009-03-13 07:26:57 följande:
    Det är ju bland det skönaste som finns att ligga kvar i sängen och morna sig länge innan man går upp. Och sedan äta långfrukost, helst med hela familjen. Vilket inte händer så ofta här då tonåringar sover halva dagarna.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!