• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma

Vi kanske ska flytta!! Vi har tackat ja till ett radhus i Ullstämma, men det är flera som står i kö så får se om vi får den. Det är lite större än det vi har nu, men tomten var tydligen inte lika stor, i så fall blir vi nästan grannar med några kompisar till oss. Det skulle vara jättekul!

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-12 12:53:59 följande:
    Eller om vi skulle gå till ÖF då på förmiddagen på fredag tillsammans?
    tanken är inte dum... kan väl höras av om det under nästa vecka, vet ju inte som sagt hur det blir med min sjukskrivning, vill ju tillbaka till jobbet men vetifan om det kommer gå..
    Firstandhappy skrev 2009-03-12 13:00:22 följande:
    tanken är inte dum... kan väl höras av om det under nästa vecka, vet ju inte som sagt hur det blir med min sjukskrivning, vill ju tillbaka till jobbet men vetifan om det kommer gå..
    Ja, det kan vi absolut.
  • Firstandhappy

näää dags att poppa musik, städa o shaka asset med sonen, dags att dräpa draken...

Åh, kan du inte komma hit o städa sen? SNÄÄLLA! *ber så snällt jag kan*
    Jag måste verkligen städa till kalaset på söndag, men oooorkar inte!!!

• playmate86

hej på er alla var ett tag sen jag skrev i den här gruppen haft så mycket att göra i skolan...

har lite glada nyheter i två och ett halvt år har läkarna trott att jag varit steril men nej inte för idag för första gången sen jag miste mitt barn för tre år sen har testet visat posetivt...

• Familjetrollet
    playmate86 skrev 2009-03-12 13:14:27 följande:
    hej på er alla var ett tag sen jag skrev i den här gruppen haft så mycket att göra i skolan...har lite glada nyheter i två och ett halvt år har läkarna trott att jag varit steril men nej inte för idag för första gången sen jag miste mitt barn för tre år sen har testet visat posetivt...
    GRATTIS!vad kul att du äntligen blev gravid.
    här här det oxå snart 3 årsdagen sen vår ängel lämnade oss.denna påsk blir inget skoj alls
  • Firstandhappy
    hej på er alla var ett tag sen jag skrev i den här gruppen haft så mycket att göra i skolan... har lite glada nyheter i två och ett halvt år har läkarna trott att jag varit steril men nej inte för idag för första gången sen jag miste mitt barn för tre år sen har testet visat posetivt...
    grattulerar så massor...
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-12 13:14:08 följande:
    Åh, kan du inte komma hit o städa sen? SNÄÄLLA! *ber så snällt jag kan* Jag måste verkligen städa till kalaset på söndag, men oooorkar inte!!!
    tänkte precis samma tanke... vill inte men måste, men nu när jag väl börjat så går det fan så bra...
  • dinana
    hej på er alla var ett tag sen jag skrev i den här gruppen haft så mycket att göra i skolan... har lite glada nyheter i två och ett halvt år har läkarna trott att jag varit steril men nej inte för idag för första gången sen jag miste mitt barn för tre år sen har testet visat posetivt...
    Gratulerar!!! Så roligt för er. Hoppas att det håller den här gången... många lyckokramar.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!