• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Marayah
    playmate86 skrev 2009-03-12 14:52:47 följande:
    jupp är kanon lycklig
    Grattis!!!
    Marko 031103, Filip 080621
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-12 12:55:35 följande:

Vi kanske ska flytta!! Vi har tackat ja till ett radhus i Ullstämma, men det är flera som står i kö så får se om vi får den. Det är lite större än det vi har nu, men tomten var tydligen inte lika stor, i så fall blir vi nästan grannar med några kompisar till oss. Det skulle vara jättekul!
    mysigt ullstämma och aspnäset är som landet.då får vi hålla tummarna att ni får lägenheten

jag kommer hålla mig borta från FL ett tag då det har hänt en riktigt hemsk sak idag här.vill inte berätta det här i tråden.men jag tar gärna en fika nästa vecka.jag kollar tråden framöver när det har ordnat sig här hemma...
  • thelifesaviour
    playmate86 skrev 2009-03-12 13:14:27 följande:
    hej på er alla var ett tag sen jag skrev i den här gruppen haft så mycket att göra i skolan... har lite glada nyheter i två och ett halvt år har läkarna trott att jag varit steril men nej inte för idag för första gången sen jag miste mitt barn för tre år sen har testet visat posetivt...
    Jättemånga grattis!!! :D
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-12 15:35:43 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-12 12:55:35 följande: mysigt ullstämma och aspnäset är som landet.då får vi hålla tummarna att ni får lägenheten jag kommer hålla mig borta från FL ett tag då det har hänt en riktigt hemsk sak idag här.vill inte berätta det här i tråden.men jag tar gärna en fika nästa vecka.jag kollar tråden framöver när det har ordnat sig här hemma...
    åh, vad tråkigt... jag tänkte precis kolla med dig hur det gick med cykeln... har bara inte blivit av. du kan ju inboxa mig eller nått när du får tid.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Marayah

Familjetrollet: Vilket pucko. Såna borde inte få ha hund...

Fick en chock idag när ja hämtade Marko på dagis. Var tredje torsdag så har dom "hoppetossorna" hos sig, som är där när ordinarie är på personal möte.
    Marko hade visst slagit en kompis. Så fröken hade ställt han i ett hörn och stod lutad över honom och pratade med han. (såg att detta då ja precis kom) Sen säger hon till han att man inte ska slå nån i magen för de e inte snällt. Fine för mig liksom. Men sen kommer de.

Fröken: Vill du att ja ska slå dej så du får känna hur de känns???
    Marko: Ja men slå då!!
    Fröken: Nej de får du göra själv..
    Marko: Slår sig själv i magen och säger. Näe, de gjorde inte ont...

Asså ja höll ju på o ramla baklänges när ja hörde. Fröken vände sig om o typ hoppade till när hon såg mej. Hon trodde väl inte att ja skulle komma just då. Fast tur i oturen att ja gjorde de.

Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    Marayah skrev 2009-03-12 15:38:16 följande:
    Familjetrollet: Vilket pucko. Såna borde inte få ha hund... Fick en chock idag när ja hämtade Marko på dagis. Var tredje torsdag så har dom "hoppetossorna" hos sig, som är där när ordinarie är på personal möte. Marko hade visst slagit en kompis. Så fröken hade ställt han i ett hörn och stod lutad över honom och pratade med han. (såg att detta då ja precis kom) Sen säger hon till han att man inte ska slå nån i magen för de e inte snällt. Fine för mig liksom. Men sen kommer de. Fröken: Vill du att ja ska slå dej så du får känna hur de känns??? Marko: Ja men slå då!! Fröken: Nej de får du göra själv.. Marko: Slår sig själv i magen och säger. Näe, de gjorde inte ont... Asså ja höll ju på o ramla baklänges när ja hörde. Fröken vände sig om o typ hoppade till när hon såg mej. Hon trodde väl inte att ja skulle komma just då. Fast tur i oturen att ja gjorde de.
    Wupps... vad var det för stil? Humm.. 
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-03-12 15:38:16 följande:
    Familjetrollet: Vilket pucko. Såna borde inte få ha hund...Fick en chock idag när ja hämtade Marko på dagis. Var tredje torsdag så har dom "hoppetossorna" hos sig, som är där när ordinarie är på personal möte. Marko hade visst slagit en kompis. Så fröken hade ställt han i ett hörn och stod lutad över honom och pratade med han. (såg att detta då ja precis kom) Sen säger hon till han att man inte ska slå nån i magen för de e inte snällt. Fine för mig liksom. Men sen kommer de. Fröken: Vill du att ja ska slå dej så du får känna hur de känns???Marko: Ja men slå då!!Fröken: Nej de får du göra själv..Marko: Slår sig själv i magen och säger. Näe, de gjorde inte ont...Asså ja höll ju på o ramla baklänges när ja hörde. Fröken vände sig om o typ hoppade till när hon såg mej. Hon trodde väl inte att ja skulle komma just då. Fast tur i oturen att ja gjorde de.
    jisses vad har den fröken för utbildning.jag inboxar dig
  • Apipoulai
    Playmate86: Grattis till ert {#lang_emotions_plus} på dig och din sambo/make! {#lang_emotions_flower}
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Firstandhappy

om 30 minuter får alla komma hem till mig på fika, dåååå har jag städat klart o det luktar såååå gott här hemma, blir alldles salig.. nja om man ger fan att kolla in i willes rum o data/alltiallo rummet förstås, men dit stänger man bara dörrarna..

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-03-12 16:05:53 följande:
    om 30 minuter får alla komma hem till mig på fika, dåååå har jag städat klart o det luktar såååå gott här hemma, blir alldles salig.. nja om man ger fan att kolla in i willes rum o data/alltiallo rummet förstås, men dit stänger man bara dörrarna..
    du får gärna fortsätta här med städningen.ni får ha en bra dag.nu ska jag pyssla om lillan
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!