• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-03-12 16:07:46 följande:
    du får gärna fortsätta här med städningen.ni får ha en bra dag.nu ska jag pyssla om lillan
    tror jag säkert, ja idag har det gått med en hiskelig fart o noggrann har jag varit med... nu ska jag bara bädda sängen så är jag fääääärdig... ja om man bortser från de där rummen som man aldrig orkar med...
  • Skorpan08

Familjetrollet: Du vet var jag finns om du behöver prata, bara att lyfta luren vet du. Kram

Marayah: Vad är det för fröken? Jag hade blivit galen!

Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • Apipoulai

Har ni tänkt på att det är ljust länge nu?
    Det fanns en tid för inte så länge sedan, då det var mörkt så här dags på dygnet.

Vem vet, våren kanske är på väg iaf. {#lang_emotions_sunny}

? Do what you like. Like what you do. ?
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-03-12 16:26:12 följande:
    Har ni tänkt på att det är ljust länge nu? Det fanns en tid för inte så länge sedan, då det var mörkt så här dags på dygnet. Vem vet, våren kanske är på väg iaf. 
    Vi får hoppas! :)
  • Skorpan08
    Apipoulai skrev 2009-03-12 16:26:12 följande:
    Har ni tänkt på att det är ljust länge nu?Det fanns en tid för inte så länge sedan, då det var mörkt så här dags på dygnet.Vem vet, våren kanske är på väg iaf
    I helgen väntas det ju upp till 7 plusgrader med!{#lang_emotions_sunny}
  • Maria84
    Marayah skrev 2009-03-12 15:38:16 följande:
    Familjetrollet: Vilket pucko. Såna borde inte få ha hund...Fick en chock idag när ja hämtade Marko på dagis. Var tredje torsdag så har dom "hoppetossorna" hos sig, som är där när ordinarie är på personal möte. Marko hade visst slagit en kompis. Så fröken hade ställt han i ett hörn och stod lutad över honom och pratade med han. (såg att detta då ja precis kom) Sen säger hon till han att man inte ska slå nån i magen för de e inte snällt. Fine för mig liksom. Men sen kommer de. Fröken: Vill du att ja ska slå dej så du får känna hur de känns???Marko: Ja men slå då!!Fröken: Nej de får du göra själv..Marko: Slår sig själv i magen och säger. Näe, de gjorde inte ont...Asså ja höll ju på o ramla baklänges när ja hörde. Fröken vände sig om o typ hoppade till när hon såg mej. Hon trodde väl inte att ja skulle komma just då. Fast tur i oturen att ja gjorde de.
     Men jisses, hon hade fått det hett om öronen om det hade varit jag. Väldigt pedagogisk läkare, ehh not!
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • Marayah
    Skorpan08 skrev 2009-03-12 16:22:44 följande:
    Familjetrollet: Du vet var jag finns om du behöver prata, bara att lyfta luren vet du. Kram Marayah: Vad är det för fröken? Jag hade blivit galen!
    dinana skrev 2009-03-12 15:45:22 följande:
    Wupps... vad var det för stil? Humm.. 
    En äldre dam, som tydligen är pedagog dessutom som de lät på grannen. Men d dumma var att de föll mej inte i munnen att säga nått när ja stod där.. men imorgon så ska ja minsann prata med ordinarie personal om saken. Dom kan ju inte hålla på såhär.. "Tur" att det var Marko som fick ta de på ett sätt då han e så pass stark i sej. Tänk om de vart något ynkeligt litet barn som brytit ihop totalt av hennes framfart.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Skorpan08

Vi som sksa fika i morgon fm: Hur dags ska vi träffas? Var?

Nu ska jag laga mat, var meningen att Jessica skulle gjort det idag men hon har ett stort arbete som ska vara inne i morgon och maken är inte hemma än så då får jag rycka in. Men jag återkommer efter maten.

• Apipoulai
    Skorpan08 skrev 2009-03-12 16:28:06 följande:
    I helgen väntas det ju upp till 7 plusgrader med!
    Wiihii! :D
    Sol också?
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Marayah
    Skorpan08 skrev 2009-03-12 16:38:43 följande:
    Vi som sksa fika i morgon fm: Hur dags ska vi träffas? Var? Nu ska jag laga mat, var meningen att Jessica skulle gjort det idag men hon har ett stort arbete som ska vara inne i morgon och maken är inte hemma än så då får jag rycka in. Men jag återkommer efter maten.
    Tror vi sa ikano kl 11,30... Ja o Jenny ska ses i Centrum kl 11 och gå ut..
    Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!