• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • playmate86

känns helt underbart att jag äntligen blivit det.. när anser ni att jag ska ringa kvinnohälas och så ska jag ringa redan i morgon eller ska jag vänta senaste graviditeten var ju skallbråck och var tvungen att avbrytas igen och fick då veta att denna gången är risken en på hundra i stället för en på tusen

• dinana

Mår lite bättre idag, dörutom att någon jävel jhar stoppat bomull i öronen på mig så jag hör knappt någonting... bara susar och brusar... har försökt massa olika knep och det försvann en stund... men sen kom det tillbaka igen. Och nu håller de på å kör med en stor grävmaskin utanför så det känns som hela hjärnan håller på å dånar sönder..

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Firstandhappy
    playmate86 skrev 2009-03-12 14:22:53 följande:
    känns helt underbart att jag äntligen blivit det.. när anser ni att jag ska ringa kvinnohälas och så ska jag ringa redan i morgon eller ska jag vänta senaste graviditeten var ju skallbråck och var tvungen att avbrytas igen och fick då veta att denna gången är risken en på hundra i stället för en på tusen
    kanske lika bra att prata med dom så fort som möjligt eftersom risken är så hög.. sen får väl dom avgöra hur pass tidigt du ska få komma in..
  • playmate86

okej ska ringa dem i morgon och boka tid...

tänkte när man ska göra en grav kalender på fl och den ska beräknas från sista mens är det första mens dagen man räknar från eller sista dagen man hade mens fattar inte riktigt hur den menar

• dinana
    playmate86 skrev 2009-03-12 14:22:53 följande:
    jag tycker ju att du skall försöka komma in så snart som möjligt då chansen är så stor. sen håller vi väl alla här i tråden tummarna för att det går vägen den här gången. min bästa kompis fick också avbryta första graviditeten pga av skallbråck, så jag vet hur jobbigt det är.
  • dinana
    playmate86 skrev 2009-03-12 14:41:25 följande:
    okej ska ringa dem i morgon och boka tid... tänkte när man ska göra en grav kalender på fl och den ska beräknas från sista mens är det första mens dagen man räknar från eller sista dagen man hade mens fattar inte riktigt hur den menar
    första dagen på den senaste mensen....
  • playmate86

okej kanon nu bled det rätt

är så himla lycklig att det äntligen har blivit ett plus

• Firstandhappy
    Svar på #1477
    tittade in på din grav-räknare... fint så attsingens..
  • Maria84
    playmate86 skrev 2009-03-12 13:14:27 följande:
    hej på er alla var ett tag sen jag skrev i den här gruppen haft så mycket att göra i skolan...har lite glada nyheter i två och ett halvt år har läkarna trott att jag varit steril men nej inte för idag för första gången sen jag miste mitt barn för tre år sen har testet visat posetivt...
    Stort grattis! Nu håller vi tummarna!
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!