• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • LittleMee

Hej,

Någon som vet nåt badhus där man slipper betala för att följa med?

Har ringt badhuset i stan och där kostar det oavsett om man är ombytt.

• Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-03-13 14:58:03 följande:
    Hej, Någon som vet nåt badhus där man slipper betala för att följa med? Har ringt badhuset i stan och där kostar det oavsett om man är ombytt.
    tror alla tar badhus tar betalt oavsett man är omklädd eller ej
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-03-13 15:13:56 följande:
    ja jag tror det med, har vart på flera olika o där har alla fått betala vare sig de har badat eller inte.. möjligen om man åker till nån väldigt liten håla (typ Boxholm) så kanske man kan slippa..
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-03-13 10:20:50 följande:
    inte jag heller, tycker min pappa är lik Tuthan Kan On men inte ser jag ut som Cleopatra för det..
    Haha, jo men visst finns det lite likhet där =D
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    MomZoon skrev 2009-03-13 10:58:19 följande:
    Tackar så mycket, känner mig redan välkommen..
    Här gick man in i v 27 för inte så många dagar sedan.
  • LittleMee
    Svar på #1593
    Familjetrollet skrev 2009-03-13 15:13:56 följande:
    Firstandhappy skrev 2009-03-13 15:30:48 följande:
    ja jag tror det med, har vart på flera olika o där har alla fått betala vare sig de har badat eller inte.. möjligen om man åker till nån väldigt liten håla (typ Boxholm) så kanske man kan slippa..
    Tack för svar

Nja, Boxholm ligger lite väl långt bort.
  • dinana
    Skorpan08 skrev 2009-03-13 14:01:16 följande:
    Tack tjejer för snabblunchen. Trist att jag inte kunde stanna längre. Men men... Alla dagar blir inte som man planerat. Det blev ju inge busfabriken heller, men jag har ju visat bilen iaf. Han skulle iväg och kolla en till nu sen höra av sig i em. Han tyckte den var helt ok iaf. Hoppas han köper den i em. Det skulle vara skönt att ha det avklarat.
    Tack själv! Alltid trevligt att träffas. Jag smet iväg lite fort kände jag också.. men var ju tvungen att passa mina tider. Fick dock inte så mycket mer vetskap hos Kvinnohälsan utan skall dit igen på måndag igen och göra fler tester då. Hade plus på testen idag igen, så ja.. jag vet inte riktigt hur det blir nu. Blodtrycket var en aning högre än sist.. men inte skyhögt.
  • LittleMee
    Svar på #1597
    dinana skrev 2009-03-13 15:37:24 följande:
    Tack själv! Alltid trevligt att träffas. Jag smet iväg lite fort kände jag också.. men var ju tvungen att passa mina tider. Fick dock inte så mycket mer vetskap hos Kvinnohälsan utan skall dit igen på måndag igen och göra fler tester då. Hade plus på testen idag igen, så ja.. jag vet inte riktigt hur det blir nu. Blodtrycket var en aning högre än sist.. men inte skyhögt.
    Ursäkta mig som inte är uppdaterad eller har ork för att läsa bakåt i tråden. Har det hänt nåt särskilt?
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-03-13 15:37:00 följande:
    Tack för svar Nja, Boxholm ligger lite väl långt bort.
    ja det är väl inget man passerar bara därför..
  • LittleMee
    Svar på #1599
    Firstandhappy skrev 2009-03-13 15:39:13 följande:
    ja det är väl inget man passerar bara därför..
    Bara när det är bilbingo
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!