• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-03-14 11:30:38 följande:
    Han är en av de bästa jag någonsin träffat. Otroligt duktig och välkänd inom sitt ämne också. En av de ledande i världen. Men det beror väl kanske på hur man bemöter honom.
    jag var inte det minsta otrevlig mot honom.men han anklagde mig för att supa och knarka!villket jag inte ens har gjort i mitt liv.det visade sig till slut att det var moderkakan det var fel på,men han bad inte ens om ursäkt för att ha anklagat mig.

han kan ha skärpt till sig sen dess.men så som han behandlade mig är inte okej.
  • Maria84
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-14 15:57:27 följande:
    Det är jag som är så harig som inte vill att Leo ska gå iväg själv, han skulle gärna göra det om han fick. Fast iofs så är han väl två år yngre än Liam oxå väl?
     Ja han fyller ju 6 i sommar. Men har lekt själv sen han var runt 4½ ungefär där. Bara de större som vi var tvugna att följa med honom upp i. Men självklart leker vi med honom där nu också men han klarar sig på egen hand också.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • Maria84
    Familjetrollet skrev 2009-03-14 16:24:43 följande:
    jag var inte det minsta otrevlig mot honom.men han anklagde mig för att supa och knarka!villket jag inte ens har gjort i mitt liv.det visade sig till slut att det var moderkakan det var fel på,men han bad inte ens om ursäkt för att ha anklagat mig.han kan ha skärpt till sig sen dess.men så som han behandlade mig är inte okej.
    Har hört flera som han har varit riktigt elak emot så du är inte ensam.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-03-14 16:45:44 följande:
    Har hört flera som han har varit riktigt elak emot så du är inte ensam.
    ja då är man inte ensammen.min vän undrade oxå vad han var för surskalle
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-03-14 15:52:07 följande:
    Lucas var den som var värst arg och inte ville gå ifrån sist vi var Men så höll han på att flörta in sig hos lite tjerjer också Ja jag åker ju själv på vardagarna, ibland är sambon med, lite beroende på hur han jobbar. Men Liam leker ju själv i ställningarna om det bara är jag med. I Linköping så funkar ju det, åker vi till Norrköping däremot så klarar inte ens han av att klättra runt där själv för det är så mkt större och krångligare.
    är den i norrköping bättre?nackdelen är att den ligger avsides från stan.maken jobbar ju även helg så att komma dit verkar hopplöst
  • Leos och Vincents mamma
    Maria84 skrev 2009-03-14 16:44:45 följande:
     Ja han fyller ju 6 i sommar. Men har lekt själv sen han var runt 4½ ungefär där. Bara de större som vi var tvugna att följa med honom upp i. Men självklart leker vi med honom där nu också men han klarar sig på egen hand också.
    Ok. Ja, Leo blir ju 4 imorgon..
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-14 17:34:20 följande:
    Ok. Ja, Leo blir ju 4 imorgon..
    Grattis till Leo om jag glömmer det imorgon

Var på Ikano idag. Fy sjutton vad folk det var! 15 års jubileum och folk precis överallt. Men jag träffade en gammal klasskamrat som hade vägarna förbi Lkpg så det var mycket trevligt!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Stolt Enbarnsmamma

Vi har också varit till busfabriken idag Nathalie tyckte det var sååå roligt, vi kröp så mycket så både jag och P är alldeles röda om knäna men roligt var det iaf Vi har inte varit där sen december, men nu får det bli lite oftare!
    Om en liten stund ska jag se på melodifestivalen. Måste se om "snälla snälla" vinner. Om hon gör det så kommer jag verkligen inte titta på eurovision! Jag kommer skratta ihjäl mig

JePaLuLi skrev 2009-03-14 17:36:53 följande:
    Grattis till Leo om jag glömmer det imorgon Var på Ikano idag. Fy sjutton vad folk det var! 15 års jubileum och folk precis överallt. Men jag träffade en gammal klasskamrat som hade vägarna förbi Lkpg så det var mycket trevligt!
    Leo tackar (i sömnen då ).

Nu har jag förberett tårtan tills imorgon, barnen sover o sambon åkte nyss för att jobba. Jag ska se på melodifestivalen o slå in paket samtidigt, sen när det är slut ska jag städa toan här nere o damma här nere, så slipper jag det imorgon, då har jag bara övervåningen att ta hand om medans sambon dammsuger o torkar golv. Kan ju ändå inte sova när sambon jobbar så här på natten.
    Tänk att för fyra år sen så hade vi våran sista kväll som icke föräldrar, gud vad tiden går fort! Blir så sentimental när jag tänker tillbaka på det.
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-14 19:38:57 följande:
    Vi har också varit till busfabriken idag Nathalie tyckte det var sååå roligt, vi kröp så mycket så både jag och P är alldeles röda om knäna men roligt var det iaf Vi har inte varit där sen december, men nu får det bli lite oftare!Om en liten stund ska jag se på melodifestivalen. Måste se om "snälla snälla" vinner. Om hon gör det så kommer jag verkligen inte titta på eurovision! Jag kommer skratta ihjäl mig
    Vad kul, jag såg inte er där, fast å andra sidan var det ju väldigt mycket folk.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!