• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-03-14 12:04:05 följande:
    Exakt! Han är otroligt kunnig och jättetrevlig. När vi var där sist så skämtade han friskt och frågade om han hade haft rätt på Lucas. (Vilket han så klart hade). det blir självklart ett besök dit även med nästa barn. Vi är grymt nöjda och det faktum att han verkligen kollar igenom bebisen noga, mäter, uppskattar vikt, kollar ev. gomspalt, kollar blodflödet i navelsträngen, mäter livmodertappen, kollar ryggraden, alla organ etc... Sen får man ju ett dokument på detta också. Som i Sthlm tex får man skriva på ett papper om att det INTE är en medicinsk undersökning när man gör 3D på tittut. sen att han brinner för sitt arbete efter alla dessa år gör ju inte upplevelsen sämre. Han var verkligen supertrevlig och tillmötesgående, med tanke på att vi hade en gnällig Lucas på 9 månader med men han skojade och lekte med honom för att vi skulle få en fin stund och få valuta för pengarna.
    Precis! Dock skulle vi nog inte känna att vi har råd att göra ett 3D, men ett tillväxtUL skulle man nog kunna göra! Vi får se.
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2009-03-14 12:17:20 följande:
    Precis! Dock skulle vi nog inte känna att vi har råd att göra ett 3D, men ett tillväxtUL skulle man nog kunna göra! Vi får se.
    Vi kommer nog få ett tillväxt-UL vare sig vi vill det eller eje eftersom jag har vad som ser ut att vara havandeskapsförgiftning... igen.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-03-14 12:57:11 följande:
    Vi kommer nog få ett tillväxt-UL vare sig vi vill det eller eje eftersom jag har vad som ser ut att vara havandeskapsförgiftning... igen.
    Ja, då är det ju en annan sak.
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-03-14 12:17:20 följande:
    Det hade väl inte vi heller egentligen, men vi prioriterade det den månaden och det ångrar vi absolut inte!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-03-14 14:06:07 följande:
    Det hade väl inte vi heller egentligen, men vi prioriterade det den månaden och det ångrar vi absolut inte!
    Nä, jag kan tänka mig att man absolut inte ångrar sig. Vi får se hur det blir, vi har ju mer pengar i sommar än vad vi har annars, så då kanske man får passa på. ;D
  • Leos och Vincents mamma

Vi har haft jättekul på busfabriken, denna gång kunde Vincent vara med o leka oxå, han fick leka i den minsta hörnan o gud så kul han tyckte det var! Han skrattade hela tiden. Så nu blir det att åka dit oftare Han stoltserade med att ta några steg där oxå

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Maria84
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-14 15:23:29 följande:
    Vi har haft jättekul på busfabriken, denna gång kunde Vincent vara med o leka oxå, han fick leka i den minsta hörnan o gud så kul han tyckte det var! Han skrattade hela tiden. Så nu blir det att åka dit oftare Han stoltserade med att ta några steg där oxå
     Duktig Vincent! Härligt med Busfabriken! Måste ta och åka dit snart, bara jag får tillbaka lite ork. Liam älskar det ju och Lucas också för den delen! Lucas tyckte inte ens att de tre timmarna var nog sist vi var där
    Var det mkt folk idag? Brukar ju vara rätt mkt på helgerna, i veckorna är det sååå lugnt och skönt.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
    Maria84 skrev 2009-03-14 15:39:30 följande:
     Duktig Vincent! Härligt med Busfabriken! Måste ta och åka dit snart, bara jag får tillbaka lite ork. Liam älskar det ju och Lucas också för den delen! Lucas tyckte inte ens att de tre timmarna var nog sist vi var där Var det mkt folk idag? Brukar ju vara rätt mkt på helgerna, i veckorna är det sååå lugnt och skönt.
    Leo brukar tycka att de där tre timmarna räcker, han har jättekul, men det är aldrig svårt att få honom därifrån.
    Det var supermycket folk idag, mycket kalas var det, tror det var 5 st kalas eller nåt.
    Funderar på att åka dit nån veckodag fast det är ju lite bökigt när man är själv med båda barnen, fast idag gick Leo iväg lite själv oxå, men han vill ju leka lite med oss oxå.
  • Maria84
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-14 15:48:06 följande:
    Leo brukar tycka att de där tre timmarna räcker, han har jättekul, men det är aldrig svårt att få honom därifrån.Det var supermycket folk idag, mycket kalas var det, tror det var 5 st kalas eller nåt.Funderar på att åka dit nån veckodag fast det är ju lite bökigt när man är själv med båda barnen, fast idag gick Leo iväg lite själv oxå, men han vill ju leka lite med oss oxå.
    Lucas var den som var värst arg och inte ville gå ifrån sist vi var Men så höll han på att flörta in sig hos lite tjerjer också
    Ja jag åker ju själv på vardagarna, ibland är sambon med, lite beroende på hur han jobbar. Men Liam leker ju själv i ställningarna om det bara är jag med. I Linköping så funkar ju det, åker vi till Norrköping däremot så klarar inte ens han av att klättra runt där själv för det är så mkt större och krångligare.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
    Maria84 skrev 2009-03-14 15:52:07 följande:
    Lucas var den som var värst arg och inte ville gå ifrån sist vi var Men så höll han på att flörta in sig hos lite tjerjer också Ja jag åker ju själv på vardagarna, ibland är sambon med, lite beroende på hur han jobbar. Men Liam leker ju själv i ställningarna om det bara är jag med. I Linköping så funkar ju det, åker vi till Norrköping däremot så klarar inte ens han av att klättra runt där själv för det är så mkt större och krångligare.
    Det är jag som är så harig som inte vill att Leo ska gå iväg själv, han skulle gärna göra det om han fick. Fast iofs så är han väl två år yngre än Liam oxå väl?
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!