Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Oh! Vilket fantastiskt seminarium! Vi hade väldigt heta diskussioner om yrkesetik och det var så spännande! Älskar när man får diskutera känsliga frågor, vilket är något man verkligen ställs inför som lärare.

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-21 15:42:07 följande:
    Sånt älskade jag oxå när jag pluggade till uska, vi hade ett diskusions tillfälle i veckan o det var verkligen jättespännande att se vad andra tyckte om olika saker. Som hur man ställer sig till att vårda andra kulturer o om aktiv dödshjälp bland annat. Mycket intressant, jag gillade de lektionerna nästan mest när man fick diskutera o bolla fram o tillbaka.
    Absolut. Det är väldigt utvecklande! :)
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-04-21 16:22:52 följande:
    Sånt är alltid skoj! Man lär sig väldigt mycket på såna seminarier. Gaah, jag blir så trött. Tjejen som skulle sjunga på vårt dop/bröllop har börjat strula Tiden börjar liksom rinna oss ur händerna känns det som .-(
    Usch vad tråkigt.. Var det er jag rekomenderade en tjej? För om det är hon som krånglar så ska jag skälla på henne.
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-04-21 16:47:07 följande:
    Ja det var det, men det är inte hon. Din kompis kunde bara sjunga 2 låtar och det var lite för lite för oss tyvärr.
    Ah, jag det är ju lite lite. Men skönt, fick lite dåligt samvete där ett tag, så jag inte rekomenderat er problem.
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-04-21 17:03:08 följande:
    Nej nej, det är ingen fara! Det hade ju inte varit ditt fel iaf
    Nä. Det är sant. :)
    Men man vill ju inte rekomendera folk och sen krånglar de.

Men vad jobbigt med någon som krånglar, jag gillar inte sånt. :/ Hänt något särskilt?
  • thelifesaviour

jag har också en bilddagbok, som jag har börjat uppdatera lite igen. Men man måste vara inloggad för att kika på bilderna.

todayiamabird.bilddagboken.se

• thelifesaviour
    thelifesaviour skrev 2009-04-21 19:48:23 följande:
    jag har också en bilddagbok, som jag har börjat uppdatera lite igen. Men man måste vara inloggad för att kika på bilderna. todayiamabird.bilddagboken.se
    Eller så ber man om gästlösen. :)
  • thelifesaviour
    Marayah skrev 2009-04-21 20:05:21 följande:
    Har lagt till dej.
    Jag såg det! Trevligt. :)
    Jag försöker bli bättre på att uppdatera, det blir ju roligare om det är fler som tittar. ;D
  • thelifesaviour

Min facebookstatus är: skulle slå någon hårt för vattenmelon.

Visar sig att man inte behöver slå någon. Räcker med ett sms till sambon som är på väg hem från träningen. Snart kommer det melon. Wiii! :) Jag mår dunderilla och jag tror att vattenmelon är det absolut enda som hjälper.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!