Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

tyckte 800 va billigt..

Tack för idag o lekstunden... kännde att jag började få skapligt ont i rygg o höfter så kände att det var bättre att bege sig hemmåt innan det blev värre, hann dock inte hela vägen hem innan det låste sig totalt så mannen fick komma o möta o stötta sista biten..

• Firstandhappy

hej hej, hoppas alla haft det bra i helgen, själv har man spenderat mesta tiden hos mamma på landet o målat vaggan, nu blir den massa jättefin vit istället för tråkig trä..
    måste bara köpa mer färg o måla det sista i veckan så är det klart sen, då ska jag bara hitta gamla fina sängkläder o brodera lite.. blir nog vackert när det är klart, har fastnat för den "gamla" stilen denna gången..

• Firstandhappy
    dinana skrev 2009-04-05 20:26:36 följande:
    Jag har haft körkort sen jag var 18 år.. men har aldrig kört bil själv.. vet inte om jag skulle våga det.
    usch o fy, nä skulle nog inte jag...
    tog mitt dagen efter 21 års-dagen o har nästan bara kört bil sen dess..
    nästa projekt blir att börja övningsköra med mannen..
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-05 20:32:42 följande:
    Nä det skulle inte jag om jag inte kört på så länge. Då borde det ju nästan vara så att man får ta om det
    ja när jag gick på körskolan så var det en tant som va över 50 som skulle "ta om sitt" körkort eftersom hon själv aldrig kört bil, det var hennes man som alltid kört o nu va han dö så hon skulle börj köra själv igen..

Ja jag känner mig lite duktig, alldeles huslig o duktig med massa pyssel o så...
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-05 20:41:36 följande:
    Lite så var det med min mormor som inte ens kunde tanka själv efter att morfar gått bort. Han skötte ju allt sånt. Ja jätteduktig är du! Ge lite pysselgener till mig
    ja jag ska måla en ny tavla till bäse med o grejja, tog vagnen på premiärturen idag..
    thelifesaviour skrev 2009-04-05 20:44:05 följande:
    Någon som boar lite? :)
    börjar lite smått ja.. letade fram willes första kläder o har tvättat lite nu o lagt undan dom..
    ska jag berätta att jag hittat ett vegga skötbord för 140 kr???
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-05 20:53:15 följande:
    Är det nån här som har sempers välling från 1 år? Vi köpte den häromdagen o hällde i allt i våran burk som vi har, men glömde att kolla hur många mått det ska vara. Vi har haft semper vällingen hela tiden, så det borde väl vara samma mått trots att det är en annan ålder väl?
    semper fullkornsvälling... 4 ½ msk till 200 ml vatten
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-05 21:34:22 följande:
    Ok, tack! För det är den där med havre, vete o råg du menar? Det var 4 msk på de från 6 o 8 månader, så vilken tur att vi fick reda på det.
    ja precis den... va tvungen att springa o kolla igen...
  • Firstandhappy

tur att man alldeles snart ska till Ullared igen, sitter o kollar lite slött på Tradera på nya sängkläder till vagga/vagn o fy säger jag bara...
    Va folk köper nytt där nere o sen säljer dyrare på tradera...

• Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-04-06 07:53:03 följande:
    här är det dags att jobba igen... det var sååååå skönt att vabba förra veckan. Trodde verkligen inte att det skulle vara så här tungt att jobba som gravid. Dock har jag bara jobb maj ut, eventuellt juni men inte längre. Och ärligt talat är jag för slutkörd för att orka oroa mig över att bli arbetslös. Nästan så att jag längtar lite....
    man får ta det lite som det kommer, här har man gått hemma nu sen 18 feb o börjar tycka det är trist som fan, längtar tillbaka till jobbet men har ju ett tag kvar..
    När hade du BF??
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!