Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-06 14:03:33 följande:
    Lappsjuk känner jag mig oxå här med jämna mellanrum.
    o då är det ännu värre för dig som sitter med 2 barn o utan bil, en annan kan ju iallafall kasta sig i den o åka till vilken slags civilisation man vill när man vill..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-06 14:07:38 följande:
    Ja, det är lite jobbigt, iaf om man vill åka till norrköping o hälsa på. Men det som är mest jobbigt är att jag inte känner så himla många i denna stad, så därför blir det ju ganska ensamt, förutom när man träffar er då
    känner igen det där... känner inte heller många i stan o ännu sämre är det med dom man umgås med..
  • Firstandhappy
    Mizzz skrev 2009-04-06 14:56:20 följande:
    Jag kan från ca 15:10 och framåt :)
    är det bra väder är vi nog kvar en stund..
  • Firstandhappy

Guuuuud jag är överhopad med papper som ska skrivas o fyllas i o skickas överallt, sitter fast i moment 22, kan inte fylla i den ena utan det andra o det andra kan inte fyllas i utan att det ena är klart...
    Nu är det nästan så jag muttrar lite över FK, men men blir nog bra till slut det med...

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-04-06 15:25:16 följande:
    Jag skulle också vilja ha peruker! Skulle vara så kul att byta, särskilt för mig som har slutat färga håret. :D
    bara synd att ska man ha riktigt fina peruker med kvalitet som ser äkta ut kostar det ju skjortan...
    vet bara kompisen som hade cancer, fick 2 st betalade av "staten" och det var dyyyyyyrt..
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-04-06 15:29:02 följande:
    Var ju på Kvinnohälsan idag och min barnmorska sa till mig att jag inte skall göra någonting. Jag skall sova och äta hela dagarna, får inte överanstränga mig på något sätt, inte köra bil eller liknande eftersom det är riskabelt då jag "domnar" av emellanåt. Så nu är man rätt låst här hemma... finns ju ingenting man kan göra. Vill ju fixa i trädgården men det fick jag absolut inte göra. Så bläää.... Karpaltunnel-någonting var det som krånglade.. så nu har jag en skena på handen.. får se om det blir bättre. Kanske kanske inte. Gick in i vecka 31 igår i alla fall, så nu har jag bara fyra veckor kvar till v 35. Men tiden går ju extremt fort nu så jag hinner väl knappt blinka förräns de veckorna är förbi. TvUL nästa tisdag, gissar om jag längtar.
    tycker du ska ta ett snack med din bm, du behöver inte alls bli liggandes hemma o förbjuden att göra allt pga karpaltunnelsyndrom, det är ganska vanligt att gravida kan få det i slutet av sin graviditet och det är inget farligt, nej du ska kanske inte ge dig på att köra bil, men som du sa innan så kör du aldrig så det är ingen fara iallafall..
    Det kommer absolut inte att påverka graviditeten något eller göra att du får tidigare bara för att du domnar bort, gör allt som du brukar men känner du att det domnar eller känns jobbigt så dra ner på tempot eller undvik att göra det som är jobbigast...
  • Firstandhappy

nä precis, viktigaste jag ska göra är att byta termostat på bilen o måla färdigt sängen...

• Firstandhappy
    Mizzz skrev 2009-04-06 17:21:00 följande:
    Hon har väl havandeskapsförgifting (eller på gränsen till det) och ska ta det lungt därför?
    precis, men inte pga armen. ville bara skilja på dom två..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-06 18:23:34 följande:
    min lille bebis har numer hicka varje dag minst en gång om dan... *myys*
    oh va gos, har bara haft en kort hicka än gång hittils..
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-04-06 19:21:51 följande:
    Nej,  det är ju inte pga av karpaltunnelsyndromet, utan pga mitt höga blodtryck. Jag får inte göra något som gör att blodtrycket går upp mer. Skall helst ligga ovh vila hela dagarna. Men det lär jag ju knappast göra. Jag vill ju vara ute å röra på mig.... det kan de väl inte hindra mig till.
    nej man måste ju få leva, hur du än gör har du ju din dotter att ta hand om.. lät bara på senaste inlägget som att du skulle ligga pga domningarna..
    håller med de andra att han får fan ta o skärpa sig, bara för att han jobar så innebär inte det att hans jobb är slut när han kommer hem
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!