Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

min säng är färdig... bilder kommer..

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-07 20:21:12 följande:
    Jag och Marayah ska nog ut till Tornby, men jag vet inte vilken tid hon har tänkt sig än... Återkommer
    kan man följa på imorgon?? eventuellt iallafall??
  • Firstandhappy

ska till kontoret o lämna papper på förmiddagen o sen tänkte jag ta en sväng o kolla på lite saker... men ajg har ju nummer till 2 av er så jag kan ju kolla via sms imorgon om ni är där eller vilken tid ni kommer  så..

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-07 22:38:14 följande:
    Klart du får följa med
    kommer nog med att va på tornby tidigt, skickar ett sms till dig sen, nu ska jag klä på mig o sen åka o träffa chefen, se om jag kan förhandla till mig lite bättre tjänst rent %-uellt.
  • Firstandhappy

fortfarande dött...
    oj vilka viktiga saker alla måste ha för sig..

• Firstandhappy

hahahahaha o jag som släppte ut katten idag!!!

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-08 15:48:19 följande:
    Vart tog du vägen förut? Fick ju aldrig säga hej då... Tack för en trevlig dag iaf till alla inblandade
    ahh sorry, fäljde med Becka till Kaphal o där blev mr mr grinig så jag slängde oss i bilen o åkte hem...
    tack själv... gör vi säkert om snart igen..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-08 16:00:23 följande:
    Tack tjejer för trevlig dag på tornby Leo hade ont i huvudet när jag hämtade honom så vi tar det lugnt nu, vi har påskpyntat här hemma iaf o Leo fick pynta med sina saker som han hade gjort på dagis, mäkta stolt var han Jag har dessutom hunnit med att vika tvätt, ge barnen mellis o packa träningsväskan. Nu är jag trööött! Sambon kommer hem om en timme, då bär det iväg till öb o sen efter det ska jag träna spinning med Lillisen. Skönt att sambon jobbar bara till lunch imorgon.
    oh vill med att min ska jobba kort imorgon, en enj då... 18 ikväll o 17 imorgon.. nedrans pissjobb han har..
  • Firstandhappy
    Firstandhappy skrev 2009-04-08 15:29:34 följande:
    hahahahaha o jag som släppte ut katten idag!!!
    och fick springa ut o rädda hene från elaka små barn som sprang o jagade... oh stackars kisse..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!